Ik heb na lang zoeken een ledikantdeken gevonden die perfect in ons babykamertje past. Nu dacht ik een tweede te bestellen en daar accesoires van te maken. Helaas lijkt het erop dat ik de allerlaatste heb gekocht. Ik kan hem online echt nergens meer vinden. Wellicht zijn jullie beter in zoeken of weten jullie een winkel waar ze hem nog verkopen? Daar zou ik echt heeeeel erg blij van worden! Het gaat dus om de rood met witte stippendeken van het merk Caro caro.
Ik kan de deken inderdaad ook nergens meer vinden, maar kun je niet gewoon een stof kopen met dezelfde print?
Bedankt voor het meekijken! Als ik er echt nergens meer aan kan komen dan is een look-a-like stofje het beste alternatief. Maar ik ben nogal een perfectionist en vind combineren moeilijk. Dus het was een poging waard.
Collectie | Inizio Sales Ik denk dat je het bij hen gaat vinden....als ik jou was zou ik ze even bellen....is eigenlijk alleen voor detaillisten maar wie niet waagt wie niet wint...
Dank je wel Lilian! Ik ga het meteen proberen! Ooow! Ik hoop zo dat het lukt!!! Heb er echt zo ontzettend wanhopig mijn zinnen op gezet! Ben net een klein kind nu. Niets is goed genoeg.
Helaas bij Inizio ook volledig uitverkocht. Pfff... hoe groot is de kans dat je online het allerlaatste product koopt? Heeft iemand hem wellicht nog tweedehands liggen?
Heb je gevraagd naar de lijst van winkeliers die het merk verkopen? Dan kun je fijn een middagje bellen naar iedereen!
Ja die moeten dat hebben, aangezien zij de leverancier zijn...kunnen ze dus ook precies zien wie de deken heeft opgenomen in hun collectie!