Hier ook voor de 4 gekozen omdat die net wat stabieler is en zeker , zoals lin2011 aangeeft, als je wat meer boodschappen ofzo wilt meenemen. Ik heb zo'n fijne haak van luvion eraan hangen en kan best zware tassen eraan hangen zonder dat dit de stabiliteit van de wagen beinvloedt.En van horen/zeggen kun je dit met de 3-wieler een stuk minder goed tov de 4-wieler. Verder vind ik zelf 3 wielers echt spuuglelijk, maar da's dus ieder z'n eigen mening Vind de MC mura een heerlijke wagen, neem hem mee naar stal naar de paarden(en moet dan met de wagen door een wei) en rijdt heerlijk weg op ongelijke ondergronden met de stevige luchtbanden wat eronder zitten. Nog steeds super tevreden met deze keus Waar je wel rekening mee moet houden is of je auto groot genoeg is.. We hebben een kia rio station waar hij zonder problemen in past, maar in onze 5 deurs ford focus past hij dus niet in de kofferbak en da's wel echt balen. Maar je kunt ook, heel eenvoudig, de wielen eraf klikken waardoor het allemaal net wat beter in de auto past. Maar wij zijn altijd gedwongen met de kia te rijden omdat hij dus niet in de ford past. In kleinere auto's krijg je 'm dus denk ik helemaal niet mee of je moet echt gaan proppen op de achterbank ofzo