Geboortekaartje, kom niet verder...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Stoffeltje, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Wie kan mij helpen?

Ik heb het ontwerp van ons geboortekaartje getekend, maar ik wil dit natuurlijk niet getekend af laten drukken... Ik bedoel dat het gewoon mooi strak moet worden.

Wie moet ik benaderen? Waar moet ik zijn om dit ontwerp te perfectioneren zodat ik het bijvoorbeeld zelf kan laten drukken bij zoiets als kaartje2go? En het zou mooi zijn als het een beetje betaalbaar blijft. De vorige drie keren was ik ruim 300 euro voor 100 kaartjes kwijt en ik denk eigenlijk dat dit niet nodig is.

2. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Is er niet iemand in je omgeving die een beetje handig is met de computer? (photoshop)

Ik heb mijn geboortekaartje (ook eigen ontwerp) via geboortepost.nl laten afdrukken. Ik had 75 kaartjes. 60 direct versturen en 15 extra naar mijn thuisadres laten sturen voor nog geen 150 euro (inclusief verzendkosten). Kwaliteit was gewoon super.

3. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ben je al geholpen? Ik ben grafisch ontwerper, misschien kan ik je helpen. Stuur me maar even een pb als je er nog niet uit bent. Ben wel aan het werk vandaag dus kan vandaag niet heel snel reageren.

4. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik heb je een pb gestuurd Stoffeltje

5. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Ik weet niet hoe handig je bent maar ik heb toen ook zelf het kaartje getekend en daarna in adobe photoshop ingekleurd enzo.

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Google anders even op mensen die logo's ontwerpen? Die kan daar wellicht ook wat mee, zijn handig op de pc.
    Vaak kost met maar iets van 50-75 euro en passen ze het vaker aan tot het naar je wens is.

7. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik ben wel goed met photoshop (opleiding fotografie achter de rug) wil best even kijken of ik je kan helpen hoor, kan weinig meer met mn dikke buik en heb tijd zat. PB maar als je denkt dat ik je kan helpen.

liefs

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Wat lief die reacties! Ik moet vandaag en morgen veel weg, ik zal er na het weekend even op terug komen.

Dankjewel! Nu weet ik in ieder geval dat wat ik wil niet onmogelijk is.

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik ken iemand die mijn geboortekaartje ook heeft ontworpen. Was niet heel prijzig. PB me gerust dan kan ik je in contact brengen! Super werk, super service. Echt!

10. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Mocht je nog hulp zoeken dan mag je me ook Pben ... successss

11. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0