Wij hebben een Mutsy Transaction gekocht en nu vind ik het matrasje toch wel erg hard, kan mij niet voorstellen dat dit lekker ligt? Na het op maken vind ik hem nog steeds erg hard, nu staat er bij dat je geen ander matrasje mag gebruiken? Wie heeft deze wagen ook? Kan mij niet voorstellen dat mensen de originele matras er in laten liggen?
Ik denk dat het voor een baby wel fijn is als het wat harder ligt ivm ruggetje en houding. Maar wij hadden er een verschoonkussenhoes overheen en soms nog een soort slaapzakje. Die lag echt wel lekker zacht. Je kan er ook een dekentje overheen leggen en die instoppen, of een lamsvachtje.
Ik heb er een molton, verschoonkussenhoes en een hydrofiele luier in gedaan maar nog steeds erg stug en hard. De wagen heb ik overigens tweedehands gekocht wellicht dat het daar iets mee heeft te maken? Ik kan mij in ieder geval niet voorstellen dat een baby comfortabel ligt wanneer ik over klinkertjes etc. zou wandelen.
Hier geen problemen met het matrasje. Is wat hard maar net wat regina zegt dat is wel prettiger voor het ruggetje. Een matras voor in bedje is ook niet heel zacht.
Dat valt wel mee. Ik had toen de transit, maar de transaction heeft volgens mij ook foambanden en ik vond ze erg fijn. En de vering zorgt ervoor dat je kind niet door zijn wagen stuitert. Je merkt vast verschil met een peperdure wagen a la Stokke, maar hier liggen veel klinkertjes en het ging echt goed.
Ik heb de Transit, maar heb speciaal een matrasje voor in de reiswieg er bij gekocht bij de baby dump voor maar 15 Ik vond het originele matrasje ook veels te hard.
Aerosleep heeft een topper gemaakt voor in een reiswieg, dat maakt het matras ook iets zachter. En het is nog practisch ook, aangezien het waterdicht is! Zeker een aanrader!