wie weet hoe het heet? "zitbandje"

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamatje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

    mamatje Actief lid

    14 aug 2007
    417
    0
    0
    hey dames,
    ben op zoek naar een "zitbandje" het is een hele fijne ding baby's kunnen er heel jong inzitten. Ze zitten in het bandje het is niet van plastic maar van stof en er zitten allemaal leuke speeltjes eraan vast. wie of wie weet waar ik het kan bestellen en hoe het heet?
    liefs mamatje
     
  2. mamatje

    mamatje Actief lid

    14 aug 2007
    417
    0
    0
    helemaal niemand??
     
  3. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Denk dat ik wel weet wat je ongeveer bedoeld, een beetje zo'n loopstoel/hangzitje toch? Maar zou eerlijk niet weten hoe zo'n ding heet ;)
     
  4. AMS

    AMS Fanatiek lid

    14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    je bedoelt niet de smoby cosy?
    Toen ik je vraag las dacht ik meteen aan de bumbo, maar die is van plastik, dus die is het neem ik aan niet..
     
  5. oetel

    oetel Actief lid

    15 feb 2007
    257
    0
    0
    ik weet niet wat je bedoelt, maar als het zo'n loopstoeltje is, moet je goed kijken vanaf wanneer je je kindje erin wil zetten. ik heb bij mijn 2e toevallig fysiotherapie gehad voor de kleine ivm een klacht nav de geboorte. zij vertelde toen dat dit heel slecht is voor de ontwikkeling van de motoriek vh kind (oa sneller kans op tenenlopers en de heupgewrichten kunnen scheef komen te staan). dus soms ziet iets er wel leuk uit, maar is het niet goed voor een kind, hetzelfde schijnt te zijn voor die lage stoeltjes, die op een plaspotje lijken (bumba heet het geloof ik). ook daar worden vaak heel jong al kinderen ingezet, maar zolang ze niet zelfstandig recht kunnen zitten, schijnt het heel slecht voor het ruggetje te zijn...

    ik wist dit allemaal ook niet, maar heeft de fysio verteld.. zouden ze eigenlijk ook bij het cons.buro of eigenlijk misschien al eerder bij de kraamzorg-info-avond of bij verloskundige moeten vertellen, zodat je het vroeg genoeg weet...

    als je toch iets anders bedoeld, ben ik wel benieuwd wat je precies bedoeld.
     
  6. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Bedoel je zo'n ding die op een opblaasbare zwemband lijkt?
    Waar ze in kunnen zitten? en waar allemaal speel dingentjes op zitten?

    Heb eerlijk gezegt geen idee hoe die dingen heten.
     
  7. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
  8. mamatje

    mamatje Actief lid

    14 aug 2007
    417
    0
    0
    dank jullie wel voor jullie reactie.
    Ja ik zocht eigenlijk zo iets maar had een veel leukere gezien deze is opblaasbaar die ik heb gezien is niet opblaasbaar ze kunnen erin zitten en spelen dus geen loopstoel!
     
  9. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hmmm. Enigste wat ik ken is van me werk een een ring waar ze in zitten maar daar zitten geen dingen aan wel wat dingen op. En daar in zit Inderdaat een. Soort auto band


    Ik vindt die van de advertentie erg leuk die ga ik onthouden
     
  10. Brezjika

    Brezjika Bekend lid

    Bedoel je niet een Boppy? Toen de jongsten nog baby waren, zocht ik me rot naar deze dingen. Ik kon ze toen alleen in buitenland kopen.

    YouTube - Leo sitting in his boppy

    Hier een voorbeeld wat ik bedoel.
     
  11. Brezjika

    Brezjika Bekend lid

    Amazon.com: Boppy 5-in-1 Fun: Toys & Games

    Hier een ander voorbeeld. Ik had een andere, die was echt stevig. Ideaal als ze het liggen in de box (of op de grond) zat zijn. Ik legde het meestal in de box en konden ze erin zitten of half liggend.
     
  12. Jimmy100

    Jimmy100 Actief lid

    8 okt 2010
    294
    0
    0
    Volgens mij bedoel je een Bumbo?
     
  13. polkadot

    polkadot Actief lid

    2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
  14. mamatje

    mamatje Actief lid

    14 aug 2007
    417
    0
    0
    Dank jullie wel!
    ja zoiets zoek ik maar dan heb je aan de voorkant een bandje die er helemaal omheen gaat en dan kunnen ze ook spelen met de speeltjes erop! maar dit is ook wel leuk ga even googlen
    liefs mamatje
     
  15. mamatje

    mamatje Actief lid

    14 aug 2007
    417
    0
    0

Deel Deze Pagina