Heeft iemand ervaring hiermee? Ben in de winter uitgerekend. Lijkt me zo lekker warm en ook met blootwoelen. Ik las dat baby's vaker wakker worden van koude armpjes. Onze slaapkamers zijn vrij koel dus... Alleen het staat niet zo gezellig als een dekentje met lakentje
Ik vind het een ideale slaapzak, maar niet voor een pasgeboren baby. Heb een beetje het idee dat de baby 'verdwijnt' in de zak. Mijn kindjes gaan er pas na 4 maanden in.
Inderdaad een ideaal ding, maar zeker niet voor pasgeboren baby's. Ik heb Juul er vanaf 4 maanden ingehad en heb daarvoor de slaapzak behoorlijk in moeten nemen. Purflo heeft een lief slaapzakje voor kleintjes.
Hier ook pas vanaf een maand of 4 gebruikt, daarvoor een keer geprobeerd en zag zo zijn koppie erin verdwijnen, dus snel weer uit! Mijn venthe (van nov. 2006) was klein en heeft hem de winter erna, dus met ruim 1 jaar tot 1 jaar en 4 maanden nog wel gebruikt trouwens!
Fay ligt er nu sinds een week in (na 5mnd dus) en het is nog een tikkie aan de grote kant. Maar ik vind het verder echt een geweldige slaapzak, alleen jammer dat ie zo duur is Wil er voor Sam ook nog een.