Ik ben wel benieuwd of jullie je babykamer halen uit de babyspeciaalzaak of 2e hands via internet e.d.? Ook ben ik nieuwsgierig hoeveel jullie voor de babykamer hebben betaald. Ik bedoel dan alleen voor de meubels (ledikant, kast, commode).
Overgenomen van een vriendin. MDF-hout en als nieuw. Ledikant, grote kast en grote commode voor Euro 125,00.
Wij hebben de commode en kast zelf gemaakt van sloophout en een smeedijzeren ledikantje via Marktplaats voor 50 euro.
Wij hebben een nieuwe gekocht bij Aktiebaby voor 700 euro. Erg tevreden over de kamer en de winkel + personeel!
marktplaats: ledikantje en commode -zware kwaliteit (drama met sjouwen!) onbeschadigd voor 160 euro box 20 euro
Zelf gemaakt! Gelukkig is mijn man heel handig, anders waren we een fortuin kwijt geweest aan dat kamertje... Ik moest zo nodig notenhout voor de paneeltjes hebben.. Zie mijn album voor het resultaat! Het wiegje is geleend, het bedje is in de maak..
kamertje en box overgenomen van mijn schoonzus, gedeeltelijk een nieuw verfje erop. Voor deze spullen heb ik niets hoeven betalen. De kinderwagen en maxi cosi heb ik via marktplaats gekocht.
Kamertje bij babydump was 899 euro. Had dat kamertje gezien (ben nogal een zeikerd) vond al het andere niet mooi meer
de babykamer van jason hadden we toen gekregen van de neef van me vriend maar nu hebben we besloten om een nieuw kamertje tekopen voor de baby
Bij 1e compleet kamertje gekregen van vrienden. Was nog zeer netjes, maar door 1 kindje gebruikt. Box toen via marktplaats, wiegje geleend. Voor ons 2e kindje is er e.e.a. van marktplaats af gekomen totaal ongeveer 200,- aan uitgegeven. incl kinderwagen bak. commode, kast en wiegje. Vind veel nieuwe baby kamers wel erg mooi, maar ook heel duur. Heb daar helaas gewoon niet de financien voor. Maar denk eerlijk gezegd dat als we dat wel hadden gehad, we waarschijnlijk nog veel van marktplaats hadden afgehaald.. Beetje schuren en verven is zo gedaan.