Hey Meiden,, Ik wil graag ons kindje straks lekker leren masseren mbv de kraamzorg. Welke olie of ander spul is lekker om mee te masseren?? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik heb tijdens het intakegesprek gevraagd welke olie ik het beste kon nemen en ze gaf naar mij toe aan dat een amandelolie of een druivenpitolie het beste is. Deze schijnen de huid niet af te sluiten.
Zwitsal massage olie met lavendel gebruik ik voor de shantala babymassage: heerlijk en rustgevend voor de beeb
'simpele' amandelolie , maar je kan natuurlijk ook kiezen voor iets met wat lavendel, zelf vind ik de bedtime-lijn van Natusan het lekkerste
ik heb net cursus babymassage gedaan. daar doe je hele lichaam en ook hadnjes + gezichtje. Zij adviseren de bruine flesje amandelolie. Daat is een zuiver natuurlijk product, sluit huid niet af, ook goed voor de gevoelige huid en heel belangrijk is dat je baby er niks van oploopt als hij zijn handjes in de mond stopt en deolie opsabbelt!!!Andere producten waar toevoegingen inzitten kunnen een longontsteking veroorzaken vertelde ze. Is bij elke drogist te verkrijgen en kost haast niks.