Maxi Cosi Mura 4 of Bugaboo Cameleon??

Discussion in 'De babyuitzet' started by FutureMama81, Aug 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Ik vind de Mura ook niet zwaar rijden. Alleen toen de banden zacht waren reed het een beetje moeilijk. Nu mijn man de banden weer heeft opgepompt, rijdt hij weer als een tierelier!

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,030
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    En dat is een voordeel van de bugaboo. Die heeft schuimbanden en kunnen dus niet lek. Verder heeft het wel de vering en de comfort van een luchtband.

3. marjolieke

marjolieke Actief lid

Mar 16, 2009
    130
    0
    0
    Ik heb een maxi cosi mura 4 gekocht. Ik vond deze wagen super rijden.

4. Meryl

Meryl Bekend lid

Jan 30, 2009
    737
    0
    0
    Mijn voorkeur ging ook uit naar deze 2 wagens...vond de Mura stoerder/mooier qua uiterlijk. Ik heb me in 3 winkels uitgebreid laten voorlichten, voor mij kwam de Bugaboo toen als beste uit de 'test' en die heb ik genomen (voornamelijk het gewicht speelt een grote rol (wagen moet telkens in kleine hal opgeklapt worden), de wielen, langere garantie en de wendbaarheid).
    Moet de wagen nog wel gaan gebruiken, dat zeg ik er wel eerlijk bij. Mijn enige ervaring zijn de proefritjes en de vele positieve verhalen over de Bugaboo! Succes met je beslissing, lastig he? ;)

5. Shel

Shel Actief lid

Oct 27, 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    hoi, wij hebben de mura 4 gekocht. Ik ben er ontzettend blij mee, rijd zelfs met 1 vinger (hand) rond, rijd dus heel licht en is het kleinst opklapbaar. Ik vind m niet zo zwaar eerlijk gezegd en de mura 4 past het beste in de auto.

Share This Page