Ik heb de Mutsy, ook geen problemen mee. Ik denk dat het allebei gewoon prima wagens zijn, en dat het een kwestie is van persoonlijke voorkeur. Wat betreft de grootte van de bak: neem eens een meetlint mee als je weer gaat! Een heleboel is optisch bedrog! (Ik heb ze zelf niet allebei opgemeten hoor, maar wel andere bakken, en dat verschil viel reuze mee) Ik vond zelf ook wel een (niet heel belangrijk) voordeel van de Mutsy dat ik er 3 volle boodschappentassen op mee kon nemen met de bak er op! En hij is lekker hoog.
Wij gaan ook voor de Maxi Cosi Mura 4. Dit is ook het eerste baby artikel/aankoop waar ik meteen overuit was.
Wij hebben de Mutsy, zoals je aan mijn onderschrift ziet nog niet gebruikt maar ik kan wel zeggen waarom we er voor hebben gekozen . Ik heb het niet nagemeten, maar volgens mij is de bak evenlang als van de Mura, alleen omdat die breder is lijkt hij groter. Wij zijn allebei vrij lang en ik vind de bak van de Mura daarom echt te laag, nu kan ik er staand bij om bijv even wat goed te leggen oid. En als laatst vond ik de Mutsy veel mooier, vind de Mura een beetje lomp (A)... Succes met je keuze, denk wel dat je niet echt een verkeerde keuze kan maken want naar mijn idee zijn het kwalitatief beide goede wagens!
Wij hebben de mutsy 4rider. Deze bevalt prima. We konden het zelfs met bak erop inklappen en meenemen in de auto (station). Zitgedeelte is ook prima. Onze dochter heeft 6 maand in de bak gelegen. Ze paste er nog makkelijk in maar ze wou zelf graag meer zien.. Hoofd ging continu omhoog. Voordeel van de bak is de hoogte. Man is erg lang. Plus de duwstang kan lekker hoog. Veel mannen lopen nl gebukt achter de wagen (let er maar eens op, op straat...) Twee keer hebben we gebruik gemaakt van de service van mutsy. 1e keer omdat er een label van Mutsy op het zitgedeelte zat, deze zorgde ervoor dat onze dochter haar enkel telkens openhaalde. Keurig eraf gehaald. De 2e keer omdat een van de voorwielen 'dol' was (net zoals zo'n winkelkarretje, draait telkens rond) Binnen 2 weken was alles gerepareerd en hadden we de wagen weer in huis. Bij de winkel konden we dan een andere wagen meekrijgen naar huis.