Wie helpt: hoe&wat Ikea meegroeibedje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door juut26, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hallo meiden
    Zijn er hier meer mama's met kindjes in een ikea meegroeibedje? (vast wel ;) )
    Even een vraagje, want mn man gaat vanavond spullen halen..
    Wat hebben jullie op het bedje liggen?
    Staat me vaag iets van bij, dat je alleen speciaal ikea-beddengoed kan gebruiken speciaal voor deze bedjes? Of is dat onzin?
    En bij de ikea is er weinig in effen kleuren ofzo he, bijna allemaal bedrukt..en erg leuk maar aangezien ons meisje een disneykamer krijgt, past het ikea beddengoed daar niet zo erg bij.
    Zelf maken is ook nog altijd een optie natuurlijk.

Zit ook nog in twijfel over een dekbedje gebruiken of toch maar een laken en deken, of een deken in een dekbedovertrek? Ze is nu ruim anderhalf en slaapt in haar ledikantje alleen in een slaapzak.
    Zijn de dekbedjes ook aparte ikea maten?

Wie o wie helpt me uit de brand?
    Alvast hartstikke bedankt!

2. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Ikea heeft idd allemaal eigen maten. Dus als je daar een dekbedje oid koopt ben je bijna verplicht hun hoezen te gebruiken.
    Kijk eens op hun website, alle maten staan er op. Ook alle dekbedovertrekjes. Idd geen effen. Onderlakens wel trouwens.
    Ik zou de onderlakens wel bij de ikea kopen zodat het goed past en het dekbed/deken bij een 'gewone' winkel, dan heb je toch altijd meer keuze.
    Ze hebben uberhaupt geen tussenmaat dekens (tussen ledikant en 1p bed) dus onze 3 jarige ligt onder een 1p dekbed, dat is best groot en moet je dus ruim instoppen.

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Juut,
    hier hebben wij ook het meegroeipeuterbedje..
    Wij hebben gewoon die prenatal hoeslaken van jersey
    er omheen zitten!
    past goed hoor..! geen problemen mee gehad !

wij hebben nog geen dekbed in het bedje van Sam liggen...
    maar gewoon zo'n deken.. in een z'n hoes

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ps, zal zo even.. een foto voor je maken,. en bij de maartmama's erop gooien!

Deel Deze Pagina