maxi cosi mura 4 wieler

Discussion in 'De babyuitzet' started by Deng, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hier ook de mura 4 wielen. Bevalt echt super goed. Wij hebben een zwarte.
    Wagen is idd lekker stevig. Zijn er al mee op het strand en in het bos geweest en beide gaat perfect (vooral als je de voorbanden vast zet).
    Als je gaat winkelen kan er lekker veel in het mandje onder de wagen.
    Wat ik ook een voordeel vind is dat de kinderwagenbak redelijk groot is. Mats past er nog makkelijk in (en het is een flinke vent van 7,5 kilo)
    En qua uiterlijk blijf ik het ook een erg mooie wagen vinden. Als ik weer een wagen zou moeten kopen wordt het weer de mura...

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij hebben voor de kinderwagenbak de groene kleur, en voor de wandelwageninzet paars met geel.

3. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    ik wil hem oooooooooook! Ik vind hem de meest stoere wagen!

4. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    wij hebben de mura 4 ! alles wel in het zwart , behalve de cabrio niet..
    fijn wagentje. rijdt lekker soepel , alleen 1 minpuntje , hij is erg zwaar.. !
    maar zelf vonden we de mura 4 lekkerder rijden als de mura 3.. maar het wagentje kost ook wat , we waren voor alles 914 euro kwijt.. ! maar we denken ook je moet er wel wat jaartjes mee doen en we wouden ook niet zo'n goedkoop , gammel ding..waar de goedkoopheid van af straalt !

5. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    vindt die buggy-zit zelf erg stoer.. met dat stuurtje !

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb ook een mura vierwieler besteld. Hij wordt eind november geleverd, in de kleur golden slice (paars met een gele binnenkant) :D
    Achteraf dacht ik nog wel...is die kleur niet wat te opvallend voor mij? Maar het is ook wel leuk, en weer eens iets anders.

Ik vind het een superflitsend en toch stabiel en stevig ding. Ik zie mezelf al helemaal urenlange wandelingen met het beebje maken....zwijmel... :rolleyes:

7. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Wij hebben de Mura 4 inmiddels ook binnen. Wij hebben gekozen voor de grey slice.

Even een vraagje aan de moeders die m al gebruiken: hoe maken jullie de wagenbak op? En dan bedoel ik lakentje, dekentje enz. En wat voor hoes om het matrasje?

8. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

Jun 17, 2008
    195
    0
    0
    ik heb hem zelf niet, maar de babyboem op de ten Katestraat in Amsterdam zegt de goedkoopste te hebben, scheelt idd. Helaas ben ik daar zo debielig geholpen dat ze aan mij een klant minder hebben, ik heb uiteindelijk ook voor een andere gekozen bij de outlet van babypark.

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mag ik vragen wat er dan gebeurd is? Ik heb die aanbieding ook gezien op marktplaats en dacht er al over om mijn bestelling bij babydump te annuleren en hem daar te gaan halen...

10. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

Jun 17, 2008
    195
    0
    0
    Misschien had ik pech, maar er zijn 2 babyboems- een sjieke en de outlet. In de sjieke stonden de 3 medewerkers kip te eten en hadden overduidelijk geen zin om me te helpen. Ik werd in eerste instantie naar de kraam buiten gestuurd maar ik was toen nog niet zo bekend met wagens dus ik had heel veel vragen. Niemand kwam me achterna ofzo. Dus ik loop weer naar binnen en vraag waar de aanbiedingen van internet staan, in het bijzonder dus de maxi mura. Iemand slofte voor me uit en dat bleek dus een andere winkel te zijn, maar deze was toen dicht. Hij kreeg de rolluiken niet open en liep zonder iets te zeggen weg. Ik bleef daar wat rondhangen omdat ik dacht dat hij weer terug zou komen, 15 minuten later (rondje markt)- geen open rolluik en hij stond weer kip te eten. Heel sloom werd mij verteld dat hij hem niet open kreeg. Ik heb nog gevraagd of niemand dat even kon mededelen omdat ik daar nog best een tijdje heb staan wachten als een sukkel, maar geen respons.
    Ik had ondertussen een hele mooie andere kinderwagen gezien, met veel wit. Dus ik vroeg hoe duur die dan was (ook om ze een beetje te pesten, lamballen. Ging daar toch geen geld meer uitgeven maar ze hadden in de sjieke winkel wel mooie spullen waar ik wel meer van wilde weten, dus ik bleef lekker doorvragen.).
    Komt een andere medewerkster met haar mond vol kip, spuugt per ongeluk een vetvlek op die kinderwagen en zegt droog: normaal 1000 ofzo maar nu *veegt vlek weg, maar dat lukte dus niet* mag je m voor 800 :confused: .

Ik heb het maar opgevat als een demonstratie dat wit ECHT niet handig is,
    Maar ik was wel klaar met die babyboem.

Share This Page