hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Verzorging' gestart door diana1980, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    Nu ik mijn dochter weer naar school moet brengen neem ik natuurlijk de jongens mee(10 weken) we gaan met de fietskar, want lopend is net iets te lang, maar dan.De fietskar afkoppelen en meenemen de school in is niet echt handig,teveel werk te groot.Nu heeft mijn man er banden aangemaakt zodat ik de babyschaaltjes eruit kan klikken(snelsluiting heeft manlief ook gemaakt) en zo kan ik ze mee de shcool innemen, maar ik vind dat ook nog niet echt stabiel.Je kunt ze niet even snel ergens neerzetten, want dat kunnen die babyschaaltjes niet.2 kindjes tillen is ook niet handig de nekjes zijn daar nog te slap voor.
    Hoe doen jullie dat?Buiten laten staan?Lijkt me ook niet de bedoeling.

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik zou buiten bij ze blijven wachten.

Ik zie dat je dochter 5 is,ze laten meestal de kleintjes toch als laatste of als eerste naar buiten komen (is bij iedere school weer anders).

Anders zou ik zelf toch lopend gaan

3. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    ophalen is geen probleem dan blijf ik buiten wachten ja, maar wegbrengen we moeten ze nog wel in de klas brengen.

4. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Kan je dochter misschien met een klasgenootje en haar moeder/vader mee naar binnen lopen? Meestal heb je wel de mogelijkheid om te zwaaien bij het raam, dat kan ze dan doen als ze in de klas is.

5. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    zou opzich wel kunnen, maar ik wil haar gewoon graag zelf naar binnen brengen en aan een werkje zetten.Gewoon nog een stukje aandacht voor haar.Klinkt mss gek, maar dat wil ik gewoon nog graag.Denk dat er gewoon totdat ze hun nekjes echt goed omhoog kunnen houden en nog niet heel eventjes zelf kunnen zitten er geen andere oplossing is helaas, of gaan lopen,maar ja dat is zeker 20 minuutjes.

6. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Kun je niet de maxi-cosi's (hoe schrijf je dat?) op een of andere manier in de fietskar stevig bevestigen? Ow, maar dat is ook zwaar tillen de school in...hmmm....lastig!

7. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    En anders een andere ouder 1 van de jongens laten dragen? Er zijn vast wel mensen die een schattig klein babytje even vast willen houden ;)

8. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik zou vragen of de juf haar bij de deur kan komen ophalen.....

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Of vragen of een bevriende moeder van school heel even bij de mannen wil blijven wachten zodat jij de kleine meid lekker even naar binnen kan brengen.

Of een draagdoek/draagzak mee, daar 1 van de kleintjes in en 1 van de kleintjes dragen om zo met zn allen de kleine meid naar binnen te brengen. Even in de draagdoek/draagzak doen is nl ook maar een paar seconde werk ;)!

Deel Deze Pagina