Welke flessenwarmer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door consider, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik wil als ik de baby s'nachts voeding nodig heeft een flessenwarmer gaan gebruiken. Dan hoef ik niet naar beneden in de kou om het flesje in de magnetron op te warmen.

Welke flessenwarmer raden jullie mij aan? Ik heb gehoord dat die van prenatal wel goed is. Hij moet in iedergeval snel opwarmen.

2. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Wij hebben een flessenwarmer van Avent. Type IQ. Makkelijk hiervan is dat je zelf kan instellen de hoeveelheid die je aan het opwarmen bent. Ik heb hem gebruikt voor het opwarmen van borstvoeding. Inmiddels overgestapt op volledige kunstvoeding en nu gebruiken we toch de magnetron.
    Opwarmen gaat een stuk sneller.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    je zou ook een thermosflesje kunnen kopen ? Dan neem je die s avonds mee naar boven en heb je het water ook al op temperatuur, zonder dat je hoeft te wachten terwijl je kindje hongerig aan het huilen is?

4. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ben zelf tevreden met die van de Prénatal. Prima ding en snel.

Nu zijn de mamamazzeldagen dus 20% korting (t/m zaterdag), scheelt toch weer ;)

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @lara, precies daarom wilde ik ook weten of deze goed bevalt. Dat ding is toch 30 euro, en met de mama mazzeldagen gaat er 20% vanaf en dan is die 24 euro, scheelt weer.

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb er 1 van philips

nooit gebruikt ook niet met die ontzettende koude winter
    magnatron gaat een stuk sneller

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    In de magnetron is toch slecht?

8. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Dat dacht ik dus ook.. vanwege de straling... In het begin is het beter om het op te warmen met flesverwarmer en als de kleine wat ouder is mag ie wel in de magnetron...

Ik ga bv geven maar heb alvast wel een flesverwarmer gekocht voor het afkolven als hij/zij wat ouder is ... Wij hebben de avent IQ

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    borstvoeding mag idd niet in de magnetron. Flesvoeding wel zover ik weet. Hoewel ik momenteel vaak de waterkoker gebruik tegenwoordig. Gekookt water en dan aanvullen met koud uit de kraan om het op temperatuur te brengen.

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Voor borstvoeding moet je de magnetron net gebruiken, omdat door de snelle verhitting, de voedingsstoffen verdwijnen.

Flesvoeding kun je makkelijk in de magnetron doen, dat is absoluut niet schadelijk. Eerst water in de magnetron en daarna pas wanneer het water op tempratuur is, de voeding erbij. ( mocht je kindje een moeilijke drinker zijn, kun je de voeding als ware 2 keer op warmen, omdat je de eerste keer de voeding zelf niet opgewarmt hebt!) (flesvoeding mag je maar 1 keer extra opwarmen)

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oke...weer wat geleerd! Bedankt!

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    vind de vent warmer fijn, als je een ander merk koopt heb je kans dat de Avent fles er niet inpast.
    je kunt ook op MP kijken

13. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    denk er wel aan dat de stekker van een flessenwarmer in een geaard stopcontact moet he ;)
    meestal heb je die niet op slaapkamers...
    grtz Ramona

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    In een geaard stopcontact? wat houdt dat precies in? en waarom mag het niet in een gewoon stopcontact?

15. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    uuuhm daar zit een (dikke)stekker aan zoals aan magnetrons en wasmashines<--- weet je wel zo'n stopcontact met ijzeren pinnetjes! daar moet die in zeg maar hihi
    beetje raar uit te leggen ;)
    hoop dat je het snapt :(:
    grtz Ramona

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Is goed dat je het zegt! Zal er even naar kijken als ik er eentje wil kopen.

Deel Deze Pagina