Maxi Cosi mura 4

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door chantal26, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Gisteren was ik even met mijn man de stad in.
    En toen zijn we prenatal even binnen gelopen.
    Hij was daar nog nooit geweest, dus wilde wel even een kijkje nemen.
    Toen zijn we naar kinderwagens wezen kijken, mijn man vondt de maxi cosi mura 4 echt heel erg gaaf.
    Ik moest er in het begin een beetje aan wennen omdat ik hem erg breed vondt.
    Maar de vrouw in de winkel zei rij er eens een rondje mee.
    Nou echt ik was verkocht.
    Ik vondt hem geweldig.

Heeft iemand ervaring met de maxi cosi mura 4?
    Want we hebben eigelijk al de keuze gemaakt dat we die dadelijk willen.
    Op kieskeurig krijgt ie een 9,2.
    Heeft iemand meer hier deze mura 4 in gebruik, en wat is jullie ervaring?

2. Sproetjesqueen

26 aug 2008
    14
    0
    0
    Hee Hallo, Hij staat hier klaarvoor gebruik, beebje komt binnen nu en max 3 weekjes! Wij vinden deze wagn ook prima en mooi, via via goede reacties en ervaringen, nu nog afwachten hoe het in het echt gaat! Maar zijn er erg blij mee! Heel veel succes met uitzoeken, tis een hele jungle aan wagens!

3. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    wij waren ook verkocht en moest hem hebben.

toen we hem gingen bestellen hebben we hem toch niet genomen.
    hij is namelijk loodzwaar voor in de auto enzo te zetten.

bij ons is het de stokke geworden

4. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Wij hebben 'm ook besteld.
    We vonden 'm er mooi uitzien en hij reed ook lekker over de hindernisbaan. Mijn man vond het ook een stoere wagen en zag zichzelf al helemaal lopen... (schattig).
    Wij hebben de dark grey besteld.
    Hij is wel zwaar idd, maar we hoeven er gelukkig niet de trap mee op.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij vonden het ook een mooie wagen.
    Alleen hij is veelste zwaar, en past niet in mijn auto.
    Verder heeft hij niet zo'n kleine draai-as, wat onhandig is bij krappe smalle winkelpaden.
    Wij hebben de bugaboo cameleon gekocht.

Ik denk dat je eerst even goed moet nadenken wat je allemaal met de wagen wilt doen, en waar je hem wilt gebruiken. Bijvoorbeeld:
    - wil je er boswandelingen mee maken
    - moet je hem vaak in en uit klappen
    - past ie in je auto
    - hoe groot is de kinderwagenbak
    etc...

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik vind hem heel erg gemakkelijk in gebruik, rijdt goed, gemakkelijk in en uit te klappen.

nadeel is dat het onderstel een tikkie zwaar is, maar het is een mooie en fijne wagen dat dit minpuntje geen probleem is.

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb de 3 wieler, maar ben echt super tevreden. Ik vind het echt een heerlijke wagen. Hij is heel stabiel!

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou in onze auto kan ie makkelijk in, we hebben een vrij grote auto.
    Ik hoef er niet mee de trap op.
    En ik heb het onderstel op mogen tillen in de winkel, hij is inderdaad wel zwaar maar goed te doen.
    Ik kan mijn eigen voorstellen als je hem bijna niet in de auto krijgt dat ie zwaar is.
    Ja misschien is het een nadeel in de winkel, maar dat is met alle kinderwagens.
    In bijna geen een winkel is het rolstoel of kinderwagen vriendelijk.
    Mijn man vondt hem ook erg stoer, zo met die banden eronder :D

Misschien dat 1 nadeel is dat de kinderwagen best breedt is.
    Maar hier hebben we best brede deuren omdat we nieuwbouw hebben.

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij hebben de mutsy (overigens heel tevreden over) maar toen we deze kochten heb ik de mura niet gezien. Anders was dit zeker ook een van de kanshebbers geweest.

Ik las enkel ergens dat je als wandelwagen inzet het autostoeltje gebruikt? Dat lijkt me wel lastig nl. Het is best een geklooi om dat stoeltje in en uit de auto te halen. (hij staat er bij ons gewoon vast in)

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik ben er echt heel blij mee.
    Hij rijdt echt lekker, ook op een oneffen wegdek. Je kan er ook lekker mee in het bos wandelen.
    In mijn auto past hij ook, ik heb een golfje. En bij mn deur moet ik een tree van 15 cm op, kan ie prima hebben.
    Het is een goede, degelijke wagen is mijn ervaring.

@lizab: ik heb er gewoon een combi gekocht een bak en een buggy. Ik gebruik geen autostoeltje daarvoor. De maxicosi kan je er (met de adapters die erbij geleverd worden) uiteraard wel op klikken. Of bedoelde je dat niet?

11. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Mijn man was ook helemaal verkocht toen hij de Mura zag staan. Hij is inderdaad ietsje breder maar ik ben maar een iel mens en mijn man is wat breder dus het msistaat niet. Wij hebben er gewoon een maxi cosi bij die wij gebruiken voor in de auto.

In onze auto gaat hij makkelijk in de kofferbak hebben een peugout 206 3drs.

Trouwens ik vind het ook heel stoere wagen vooral de wageninzet. Dus vaders staan er ook niet gek achter

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Wij hebben 'm nu ruim 3 maanden in gebruik en we zijn er heel erg tevreden over! Dat de onderkant wat zwaar is, was voor ons geen reden om 'm niet te kopen, hij is stevig, stabiel en rijdt als een trein! Ik zou dus zeggen: DOEN :D ;) !

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wij gaan er ook voor kijken ik vind m echt zo gaaf!
    hoop alleen dat ie in me auto past ik heb nl een vitara met achterbank ik kan 1 kant wel inklappen maar op de andere kant moet me hond zitten hihi
    hoe groot is ie ongeveer ingeklapt (dan weet ik of ik me erop kan verheugen of een aanhanger moet kopen hahaha

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik weet niet precies hoe groot hij is als je hem inklapt.
    Maar je kan hem vrij klein inklappen dat is wat ik gezien heb.
    Ik vindt hem ook erg gaaf.
    En ik vindt het ook een leuke kinderwagen voor mijn man hij is wat stoerder.

De mensen die de kinderwagen hebben, hebben jullie ooit problemen in de winkel omdat ie toch wat breder is.

15. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    Wij hebben nu de mura 4 al 3 maand in gebruik..en we zijn er zeer tevreden over..!
    De onderstel is misschien wel een beetje zwaar maar daarom moet je niet gaan twijfelen, zeker geen spijt van !
    hij is stevig stabiel en zeker een kleine draaicirkel.. maar wat wel jammer is , hij past bij ons net in de kofferbak , dat is ook alles , is gelijk vol ! en we hebben al een grote auto..
    maar DOEN !

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja we hebben besloten dat het die wordt.
    Mijn man wil absoluut geen andere :)
    Hij was ook zo opgelucht dat die het wordt, want hij vondt die andere kinderwagens iets te vrouwlijk :)

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Alleen de Kruitvat wil bij mij nog weleens problemen opleveren, maar of dat aan de wagen ligt...(ze moeten die winkel eens normaal inrichten, bijv alle producten IN de schappen ipv op de grond, maar dat ff terzijde)

18. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Wij hebben m sinds vorige week binnen, Atlantic Slice kleur. Vriendlief is er helemaal wijs mee, echt zooo schattig! Wij hebben m ook nog eens in de aanbieding gekocht, was echt een koopje en konden we niet laten schieten. Bij Prenatal alle andere merken ook nog uitgeprobeerd maar dit is wel de meest stabiele vonden wij. Ben erg benieuwd hoe hij straks in t eggie bevalt! :)

19. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0

je zal er geen spijt van krijgen hoor ! ;)
    rijd als een trein ! :)
    en nu maar een beetje show lopen in huis.. 8)

maar uh die kleur zegt me niks... :rolleyes:

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wij hebben hem ook gekocht. Nog geen rijervaringen, maar onze grootste reden om deze te kopen was dat ie in de Clio past. Alle andere wagens passen niet. Oja en mijn vriend vond de wagen ook superstoer.
    Wij hebben de paars/zwarte wandelwagen met paars/gele voetenzak en paars/gele wieg. Bij babypark kan je verschillende kleuren combineren.

Deel Deze Pagina