Hmmm show lopen in huis, zal t mn vriend zeggen Atlantic Slice is een kleur van 2008 (vandaar de aanbieding), is blauw, met aqua kleur binnenvoering, deze: http://www.babyonline.nl/article.asp?articleid=3038
Wij hebben een bruine besteld! Heb er al mee gelopen bij een kennis. Lekker stevig. De kleur die wij dus krijgen is bruin, nieuw dit jaar. Ook een bijpassend autostoeltje. Hopelijk hebben we hem volgende week. Was wel een lange levertijd, maar goed, feestdagen zatten er tussen.
mag ik vragen hoeveel jullie er voor hebben betaald compleet? Ik was gister bij babyplanet, maar zag dat je het los moest kopen. Ben wel benieuwd hoeveel jullie er voor hebbe gegeven, en waar?
nog niet stiekem gedaan , dat showen door huis...? och , ik pakte ( tijdens de laatste loodjes) geregeld ff de kinderwagen , ff door de huiskamer en zette ik het weer weg.. hahahaahah.. ow ja die kleur , gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf ! wij hebben alles in grey, wel neutraal maar zit verder geen kleur aan.. maar echt een mooie kleur , ik zag ze laatst al bij prenatal staan en dacht jammer die kleur zou ik ook mooi hebben gevonden , knalt lekker..! weet je al wat het wordt..?
Wij hebben m ook en ik heb t onderstel in mijn auto geprobeerd en t paste precies! En ik heb een hele kleine auto: Toyota Aygo. Je kunt m echt best plat opvouwen. Verder wilde mijn vriend deze ook persé, omdat de wagen best stoer is en een man erachter dan ook beter staat. Hij rijdt iig heerlijk vind ik!