Ik heb even op google gekeken, maar zag er niets over staan. Dus dan hier maar eens even een balletje op gooien Wij hebben een hele leuke kamer gezien bij Prenatal...en ik begreep dat je met de mama mazzel dagen 20% korting krijgt. Heeft iemand al enig idee wanneer die dagen er weer zijn?
Hhmm balen, das een beetje laat om een kinderkamer te bestellen. Er zit 8 week levertijd op, als alles goed gaat, dus geloof niet dat ik dat risico ga nemen
Wij hebben ook een babykamer van de prenatal (merk Bopita), en bij ons zou de levertijd ook 8 weken zijn. Nou het zijn er 12 geworden! En nog steeds is alles niet in orde. Pas april dit jaar krijgen we de juiste kast, gelukkig is de kast die we nu hebben we bruikbaar. Maar als ik jou was, zou ik die gok ook niet nemen
Nee ik zou die gok ook niet nemen. Hier ook problemen met de kamer, al was het niet bij de Prenatal gekocht...maar je weet maar nooit hoe het loopt.
Elke 2e maandag van de maand heb je 10% korting, het is dan mama-maandag bij Prénatal. Dus tja....10% is ook mooi meegenomen, ik zou ook niet wachten tot april als ik jou was.
Bij het zelf ophalen van de kamer krijg je sowieso 10% korting. Maar eh, denk dat we 'm binnenkort maar eens gaan bestellen