Hallo meiden, nu met het goede weer doe ik Alyna soms een jurkje aan zonder romper of leg ik haar in haar luier in bed.(30°C hier binnen) Maar nu 'pulkt' ze soms aan haar luier...dus ikke gisteren de stad in om luierbroekjes te kopen, maar...ik vind ze niet in haar maat! Bij de Zeeman luierbroekjes tot maat 68 (met een soort 'golfjes' eraan), en gewone onderbroekjes lijken overal vanaf maat 92 te beginnen.(heb ik geprobeerd, zit een beetje 'raar'.misschien omdat het niet voorzien is voor een luier?) Als je een jurkje koopt zit er soms wel een broekje bij, die zitten perfect maar apart vind ik ze dus niet. Wie o wie weet waar ik broekjes maat 80/86 kan kopen???
Volgens mij heb ik bij de Hema wel eens van die badstoffen broekjes gezien, misschien is dat iets? En de onderbroekjes van de Hema vallen best klein, maat 92 over een luier zou best wel eens kunnen passen. Gewoon proberen in de winkel Ik heb zelf wel eens een zwembroekje er over heen gedaan, ook i.v.m. pulken zoals jij zegt, zat prima. Succes!
Ik snap je probleem helemaal, ben zelf vrijdag op jacht geweest! Ik heb er 3, dezelfde als jij gezien hebt bij de Zeeman (met die golfjes), maar ik had ze van de Wibra, alweer een tijd geleden. Toen hadden ze die broekjes in setjes van 3 voor 0-6 maanden en 6-12 maanden. Van die laatste heb ik dus één setje gekocht. Verder kan ik ze niet vinden, maar vind het met dit weer dus ook ideaal. Oké, een romper neemt 't zweet op (zegt m'n schoonmoeder dan...) maar onder sommige jurkjes staat 't echt niet leuk en 't lijkt me ook niet lekker zitten als 't echt warm is. Ze draagt dan gewoon katoenen kleren, dus volgens mij ademt dat genoeg.
ja ik denk dat 92 onderbroekjes wel goed moeten zitten met die luier erin hoor verder heb ik ze gekocht bij zeeman, h&m en wibra kan ze nooit laten liggen als ik ze tegenkom, ik vind dat zo schattig met die dikke luierkont erin
Ik heb vorig jaar voor Jelle onderbroekjes maat 92 gekocht bij Hans Textiel en die paste prima na een rondje wasmachine en droger... Ze waren best wel gekrompen... En dit jaar passen ze nog steeds omdat ze flink rekken...
Ik vind de luierbroekjes van de Zeeman mooier staan dan gewone onderbroeken. Maat 86/92 of 92 past wel, maar dan zie je meer luier dan bij de luierbroekjes van de zeeman. Maat 68 valt erg groot mijn dochter van 1,5 past ze makkelijk, volgens mij krijg ik haar zelfs nog wel in maat 62!