Luierbroekjes/onderbroekjes maat 80/86??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lucia, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo meiden,

nu met het goede weer doe ik Alyna soms een jurkje aan zonder romper of leg ik haar in haar luier in bed.(30°C hier binnen;))

Maar nu 'pulkt' ze soms aan haar luier...dus ikke gisteren de stad in om luierbroekjes te kopen, maar...ik vind ze niet in haar maat!
    Bij de Zeeman luierbroekjes tot maat 68 (met een soort 'golfjes' eraan), en gewone onderbroekjes lijken overal vanaf maat 92 te beginnen.(heb ik geprobeerd, zit een beetje 'raar'.misschien omdat het niet voorzien is voor een luier?)
    Als je een jurkje koopt zit er soms wel een broekje bij, die zitten perfect maar apart vind ik ze dus niet.:D

Wie o wie weet waar ik broekjes maat 80/86 kan kopen???

2. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Volgens mij heb ik bij de Hema wel eens van die badstoffen broekjes gezien, misschien is dat iets? En de onderbroekjes van de Hema vallen best klein, maat 92 over een luier zou best wel eens kunnen passen. Gewoon proberen in de winkel:)

Ik heb zelf wel eens een zwembroekje er over heen gedaan, ook i.v.m. pulken zoals jij zegt, zat prima.

Succes!

3. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik snap je probleem helemaal, ben zelf vrijdag op jacht geweest! Ik heb er 3, dezelfde als jij gezien hebt bij de Zeeman (met die golfjes), maar ik had ze van de Wibra, alweer een tijd geleden. Toen hadden ze die broekjes in setjes van 3 voor 0-6 maanden en 6-12 maanden. Van die laatste heb ik dus één setje gekocht. Verder kan ik ze niet vinden, maar vind het met dit weer dus ook ideaal. Oké, een romper neemt 't zweet op (zegt m'n schoonmoeder dan...) maar onder sommige jurkjes staat 't echt niet leuk en 't lijkt me ook niet lekker zitten als 't echt warm is. Ze draagt dan gewoon katoenen kleren, dus volgens mij ademt dat genoeg.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Ik heb vorig jaar onderbroekjes bij Prenatal gehaald in maat 86, kon toen verder ook niets vinden.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik weet dat ze bij de H&M wel 86-92 hebben. Maar geen idee of die blijven zitten..

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bij de hema hebben ze onderbroekjes maat 86, ik heb ze van de week daar gekocht in maatje 86

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bij babywalz hebben ze echt heel veel keuze met goflejs en zonder. en met print.

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb ze van de hema maat 86/92 gaat prima over de luier. (die luier is toch een flinke bilvulling.

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja ik denk dat 92 onderbroekjes wel goed moeten zitten met die luier erin hoor ;)

verder heb ik ze gekocht bij zeeman, h&m en wibra

kan ze nooit laten liggen als ik ze tegenkom, ik vind dat zo schattig met die dikke luierkont erin :D

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb vorig jaar voor Jelle onderbroekjes maat 92 gekocht bij Hans Textiel en die paste prima na een rondje wasmachine en droger... ;) Ze waren best wel gekrompen... En dit jaar passen ze nog steeds omdat ze flink rekken... ;)

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Thanx meiden, zal eens bij de Hema gaan kijken!
    Prenatal zit hier helaas niet in de buurt. ;)

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind de luierbroekjes van de Zeeman mooier staan dan gewone onderbroeken. Maat 86/92 of 92 past wel, maar dan zie je meer luier dan bij de luierbroekjes van de zeeman.
    Maat 68 valt erg groot mijn dochter van 1,5 past ze makkelijk, volgens mij krijg ik haar zelfs nog wel in maat 62!

Deel Deze Pagina