Snoozebaby verschoonmatje

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door madameV, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hallo dames. Ik ben op zoek na het snoozebaby verschoonmatje. Liefst in de kleur polar white maar een andere kleur mag ook.

Had een set besteld vis groupon vooral voor het verschoonmatje dat ik graag wou. En wat ik er verstuurd, knuffeldoekje speeldeken en wikkeldeken. Op zich ook leuk ma het ging me om het verschoonmatje. Nu heb ik contact met ze gezocht en ik kan niet dat losse item ruilen. Ik kan alleen álles terug sturen als ik niet tevreden ben maar dat wil ik dus niet. Daarbij is die kleur al uitverkocht op groupon dus dan weet ik zeker dat ik niet meer krijg wat ik wil, nu heb ik iig nog een deel.

Maar als iemand me dus kan helpen aan zo'n matje liefst in polar white maar mag ook een andere kleur zijn dan hoor ik dat heel graag!

2. Miesee

Miesee Actief lid

5 apr 2010
    157
    0
    0
    kan je helaas niet helpen maar wil je even bedanken. Ik zocht nog een verschoningsmatje en boxkleed van snoozebaby en die heb ik nu via Groupon gekocht.

Thanks voor de tip ;)

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dan hoop ik voor je dat je hem wel volledig krijgt ;) maar ze zijn erg leuk en een goede aanbieding he!

4. Miesee

Miesee Actief lid

5 apr 2010
    157
    0
    0
    Ik ook, ik heb m'n moeder al gezegd dat ze hem open moet maken (zijn zelf op vakantie dus heb hem op hun adres laten bezorgen) om te kijken of alles erin zit.

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    En? Hoe was de bestelling bij jullie?

Ik heb ondertussen maar weer een mail gestuurd, ben het er gewoon echt niet mee eens. Dat hun niet goed leveren is toch niet mijn probleem? Zucht nu al 2 x mail contact 1 x chat contact en 1 x telefonisch contact gehad. Nu dus weer gemaild en maar weer afwachten.

Welke kleuren hebben jullie besteld? Ze zijn erg mooi he!

6. Miesee

Miesee Actief lid

5 apr 2010
    157
    0
    0
    Ik heb volgens mij nog niets binnen, heb m'n moeder er nog niet over gehoord. maar heb Dutch blue dus ben benieuwd

7. Miesee

Miesee Actief lid

5 apr 2010
    157
    0
    0
    Hier is hij wel compleet aangekomen gelukkig.

Deel Deze Pagina