Op de foto ziet ie er best stevig uit, maar ik denk dat je het beste even in de winkel kunt gaan kijken, dan kun je er pas iets zinnigs over zeggen denk ik.
Vind juist dat het frame vrij dun lijkt. Maar mss ligt dat aan mij omdat ik een zapp gewend ben. Idd even in de winkel kijken. Voelen hoe hij rijdt (met kind erin) en even wiebelen of er speling op het frame zit. Als het kan zou ik hem ook even in- en uitklappen zodat je weet of dat makkelijk loopt of dat je 3 handen nodig hebt. Succes!
Onze buggy is echt vies en gammel die we nu hebben dus ik ga morgen ook even naar de winkel en zet gelijk de jongste er hier in. Die weeg toch al 14 kilo dus kan ik goed inschatten hoe stevig die is. Ben benieuwd want 30 euro is natuurlijk geen geld en verwacht er daarom ook niet teveel van eerlijk gezegd.
Ik heb ze gezien maar voor dat geld kun je niet veel verwachten. Weet niet waar je op vakantie gaat maar als je ergens naartoe gaat waar de wegen niet zo zijn als hier dan zou ik het niet doen anders heb je hem na 2 dagen al in de kliko liggen denk ik.
thnx voor reacties dames nee dan neem ik onze eigen buggy mee hoor laat deze maar je weet maar nooit strax breekt ie en dan zit ik daar zonder buggy
Ik vond ze best wel stevig. Heb me dochter van 14 kilo ruim erin gezet en hij liep behoorlijk lekker. Heb hem overigens niet genomen omdat ik het toch overbodig vond een buggy voor de jongste hier omdat we die 1x per half jaar gebruiken