Wie heeft er nog tips voor kadootjes voor een 2e kindje? Ik krijg nu regelmatig de vraag wat we willen hebben voor de baby, maar ik kan echt bijna niks bedenken omdat we alles al hebben gekocht/gekregen bij de eerste. Kadobonnen is alleen een optie voor mensen die wat minder dichtbij staan, niet voor ouders en broertje en zussen..
Iets persoonlijks voor je kindje, iets met zijn/haar naam erop. Bijv. een beschilderde speelgoedkist? Of een besteksetje met de naam erin gegraveerd. Of misschien een fijne draagdoek (daar kan je er nooit genoeg van hebben vind ik ). Spaarrekening openen en daar geld op storten, maar dat is dan denk ik ook niet echt iets voor broers/zussen. Verder weet ik 't ook niet.
wat ik fijn vond was babyspeelgoed, je bent de oudste zijn speelgoed al best zat!, nieuwe kleertjes, je wil toch dat ze er anders uitzien! boekjes, kan je niet genoeg van hebben!
Wat nieuwe kleertjes kun je inderdaad vragen. Ik ben ook zwanger van de tweede en weet af en toe ook niet wat ik vragen moet. Ik heb een zilveren rammelding aan zo'n ring gevraagd voor de baby. Mijn dochtertje heeft er ook eentje met haar naam erin en heeft er als baby veel mee gespeeld. Oh ja, en een mooi foto-album voor de baby om foto's in te plakken (niet zo'n mapje waar je ze inschuift). Misschien leuke lakentjes of iets voor de aankleding van de babykamer.
je kan alvast een extra kinderstoel vragen, een leuk boxkleed (ik ga die van alyssa verkopen omdat ik ze zat ben en voor een 2de wil ik nieuwe). idd, leuke kleertjes, een beer met de naam erop, naamarmbandje. liefs doris
wij hebben gevraagd of mensen geld bijelkaar willen leggen voor een fietskar. Verder vraag ik toch ook wel kleertjes, is altijd leuk vind ik.
ik ga denk ik van familie en vrienden een draagzak vragen ( hebben we bij de 1e niet gekocht ) en ik had van de koeka een hele leuke maxi cosi voetenzak gezien en dan in de kleur of het jongetje of meisje is ....
Kleertjes met de naam op. Boekje met naam Wellicht zit je baby dadelijk net in een ander seizoen qua maat of is het een ander geslacht, dan kan je kleertjes bijvragen. Bon voor fotoreportage Fotoalbums Babyboek Duowagen Meerijdplankje Autostoeltje Baby mee of extra fietsstoeltje