Hoi allen, ik ben opzoek naar avent bewaar potjes van 180ml aangezien ik over enkele maanden weer moet gaan werken en ik fulltime borstvoeding geef wil ik al een voorraadje in slaan voor als ze bij de oma's is of op de creche... ik zit al door mijn potjes heen dus als jullie nog potjes hebben staan die niet meer gebruikt worden hoor ik het graag! Alvast bedankt! Sharon
ik heb nog wel maar dan moeten ze opgestuurd worden. Ik denk dat je dan goedkoper uit bent om ze nieuw te halen. Sorry.
ijsblokzakjes als goedkoop alternatief? Ik bewaarde me dagvoorraad en vroor dat zo in. Of je kan met de bakjes die je al hebt je melk in het zakje doen en dat in het bakje. Dat haal je hem eruit als hij bevroren is. Dat doe je dan in een mooie vriezerbak en zo maak je goedkoop een voorraad aan. Maar als je een voorraad hebt van 2 liter is het echt genoeg trouwens. Zijn zeker 10 voedingen van 200 cc! Vergeet je ze niet te verversen??? Want de samenstelling veranderd he maar dat zal je vast wel weten.
aan diepvrieszakjes heb ik zelf ook al gedacht alleen staat daar geen aantal cc's op zeg maar... ik weet dat je de melk max 6?? maanden mag bewaren... maar bij mij ligt hij maar 3 maanden... in oktober moet ik weer gaan werken namelijk! ik heb nu een paar voedingen voor als we bv is een avondje uit willen (bios ofzo) dat oma haar 1 flesje kan geven... nu begin ik pas weer september ofzo wat bij te kolven...
je kan ook overgieten in goedkope flesjes van de kruidvat? dan kan je de cc's wel zien. Ik weet dat 1 ijsblokje 10 cc was. Ja 3 mnd was ook mijn max. bij houdbaar.
hoi hoi, ja ik woon in noord brabant, en ik heb nog 10 bakjes te koop en die invrieszakjes met daarop het aantal cc,maar wat wil je er evt voor geven. xx Noukie
bestaat dat? invrieszakjes met het aantal cc op?? dat zou namelijk DE oplossing zijn! die tip van de ijsblokje zakjes is ook wel goed, 1ijsblokje is 10cc... ik gebruikte nu gewoon diepvrieszakjes...maar dat werkt niet echt
verschilt per ijsblokzakje. Gewoon een x proberen en het aantal cc erin gieten en je weet hoeveel erin past. Ja van medela zijn speciale zakken te koop. Maar je kan dus gewoon een flesje met cc in een gewoon diepvrieszakje doen en deze in een beker hangen en zo laten bevriezen. Aantal cc op je zakje schrijven.
bij mij was een ijsblokje ongeveer 30 cc. Je kunt natuurlijk ook uittesten door in te vriezen en dan een aantal blokjes te ontdooiten en te kijken hoeveel het is.