Maxi cosi mura voetenzak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door fairy2011, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wij hebben de mura 4 waar we nog steeds super blij mee zijn. Een jaar geleden hebben we echter niet de voetenzak erbij gekocht, zag er erg onpraktisch uit. Van een vriendin begreep ik dat zij ook liever een voetenzak had gehad in 1 geheel ipv de split bij de benen.

Hebben meer mensen voor een andere voetenzak gekozen in de mura? Welk merk heb je er dan in zitten of kan ik echt alleen kiezen uit een universele van bijvoorbeeld prenatal?

2. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij hebben gewoon een voetenzak van Prental eigen merk gekocht. Stuurtje eruit halen en die zak past perfect. Scheelt alleen wel €65 ofzo. Was op aanraden van een verkoopster en beviel ons prima. In de winter pakken ze het stuurtje toch niet vast als het koud is.

3. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Ik heb er een Lodger Bunker in zitten. Deze kan gebruikt worden samen met het stuurtje vanwege meerdere sleuven in de voetenzak. Ook dicht past het stuurtje nog. Ik vind het een ideaal ding. Hij is op veel manieren te gebruiken: open, half open, dicht. En door de extra voering die je erin kan doen is hij aan te passen op alle seizoenen. Mara zit momenteel alleen op de binnenvoering. Lekker zacht en ademend. En zo in de wasmachine te gooien. ;)

Website: Lodger

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    wij ook de lodger bunker in de Mura 4. gebruiken echter het stuurtje heel weinig!

5. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Wij hebben wel de voetenzak erbij gedaan, maar weet nog niet of ik tevreden ben.
    We hebben hem nog maar amper gebruikt, maar toto nu toe vind ik hem nog niet heel praktisch. Vind hem zo groot... Als ik hem er in zou doen zoals het hoort kan mijn dochter niks zien en verdwijnt ze er in.. Misschien als ze groter is, dat weet ik dan niet. We zien het komende winter wel, en anders ga ik ook een andere halen. Ik heb overigens geen problemen met de split in de zak.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Wij hebben ook een Lodger Bunker, en dat vind ik een heerlijk ding. Je kan hem wat 'flexibeler dichtvouwen' dan een gewone voetenzak, vind ik, dus als het iets kouder is net even wat hoger dicht en het capuchonnetje een beetje dicht rijgen, is het minder koel, dan wat verder open, of de binnenvering eruit. Ik vind het een van betere aankopen die ik voor de kleine heb gedaan.

7. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Lodger Bunker !!
    Helemaal super !!!

8. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Yep de lodger! Nu al twee winters gebruikt, super ding in de Mura.

9. misa

misa Niet meer actief

Ooh ja, herkenbaar! Ik vond het ook een heel lelijk ding en hij leek me ook erg onpraktisch. Wij hebben een voetenzak van lodger. Maar een universele kan ook hoor. Het stuurtje hebben we gewoon gebruikt. De bovenkant van de voetenzak ging daar gewoon overheen.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lodger Bunker, mét stuurtje want dat iseen hit (Brrrroemmmm)

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Super bedankt voor de reacties. Had zelf helemaal niet aan de lodger gedacht! Ik ga meteen op zoek.

12. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Goede tip, wij willen die voetenzak van MC ook niet, maar de wagen wel. Wat ziet de Lodger er heerlijk uit! :)

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben de mura voetenzakg ebruikt, geen problemen gehad met de beentje alleen agelopen winter paste ze er niet meer in (januari). Heb toen op marktplaats een andere gekocht van nomad, stuurtie wel eraf..

De bunker hebben we verkocht, onze dochter had altijd koude benen en voeten..

14. baby1986

baby1986 Lid

15 mei 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koeka voetenzak met teddy.
    Ideaal!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lodger is héérlijk, ben stiekum jaloers op mijn ventje..

16. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik vond de voetenzak ook echt niet mooi. Heb nu een zilvere van prenatal, stuurtje er uit en hij kan er van de winter in :)

17. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mocht er nog wel iemand op zoek zijn naar de originele voetenzak van de Mura, ik heb nog een nieuwe in de verpakking liggen :)

Deel Deze Pagina