hey hoi . ik had een vraagje . wat kun je beste meenemen naar het ziekenhuis als je bevalt. de maxi cosi of de bak van de wandelwagen? ik hoor van de ene de bak en dan andere maxi cosi anders krijg je kind niet mee ? weet niet of dit allemaal waar is. iemand van jullie idee? groetjes van marijke 2
Ga je naar huis wandelen dan zou ik de kinderwagen mee nemen en anders toch echt de maxi cosi voor de auto. Wagenbak is niet gesschikt voor de auro. En na mijn bevalling ging ik niet meteen naar huis wandelen.
de bak van de wandelwagen heb je niet nodig in het ziekenhuis. Als je van het ziekenhuis naar huis toe gaat in de auto moet je kindje in de maxi cosi. De wandelwagen bak gaat achter in de kattenbak en de maxi cosi zet je vast op de achterbank met de gordels of een easy base / iso fix. De wandelwagen bak kan je wel thuis als wiegje gebruiken.
Achterin de kattenbak?? Ik hoop echt dat je achterbak bedoelt Het is de bedoeling dat je de maxi-cosi meeneemt, niet de wandelwagen. Of gaan jullie niet met de auto naar het ziekenhuis?
Wij hebben de maxi-cosi meegenomen. Tenminste, in de auto laten staan tot ik met Esmee naar huis mocht. De bak gebruik je alleen als je gaat wandelen en de cosi in de auto.
hier de maxi-cosi meegenomen, wel in de auto laten staan, vondt het zo raar staan om met dat lege ding aan te komen hihi,ik werd ingeleid. maar we hebben hem die dag niet nodig gehad ivm keizersne dus dat we naar huis mochten kwam de maxi-cosi weer mee. en zou je voeten zak er in, want het is veel kouder buiten dan in jouw warme buik
nee we gaan niet lopen. whahah we gaan met de auto. dus gewoon de maxi cosi mee nemen naar het ziekenhuis. alvastbedankt.