Heeft er iemand een babykamer met accessoires in het roze (met name koeka)? Bijvoorbeeld een dekentje in het bedje en dergelijke. Ik heb al wel dingen in de kleur baby pink van koeka gezien, maar ik ben ook vooral benieuwd of er mensen zijn die de kleur tea rose hebben gebruikt als accentkleur. Spammen jullie mij met foto's? (Mag ook anders roze dan koeka hoor. Maar ben even op zoek naar inspiratie!)
Wij hebben alles van koeka (deken, verschoonkussenhoes, kruiken, muziekdingetje, badcape, commode mandje en nog veel meer andere dingetjes). Ieder kind heeft z'n eigen kleur. Oudste heeft de licht roze kleur. Middelste heeft de tea rose en de nieuwe baby twijfel ik nog over Qua kamers vond ik het 't mooist om de muren rustig te houden. Dus de oudste heeft 1 lichtgrijze muur en 3 lichtroze muren. Donkergrijs tapijt en witte meubeltjes.
Heb je foto's? Wij hebben ook rustig, gewoon grijze muren en witte meubeltjes. Mijn zoontje heeft nu de mint kleur van koeka. Die wil ik voor de baby vervangen door roze. Maar ik weet dus niet welke, baby pink of tea rose... Ik vind de hot pink niet mooi.
Niet mijn foto maar wel een voorbeeld van de baby roze, persoonlijk vind ik die veel schattiger dan de tea rose
Wij hebben bijna alles tea rose omdat ik die ander te zoet vond. We hebben een boxkleed, dekentjes ( dik en dun), waskussenhoes, en maxicosi zak. Een dekentje in water pink en een waskussenhoes water pink. Ons kamertje is wit met een grijze muur en pastel kleurtjes. Ik vind de tea rose stoerder dan die andere.
Dank je aprilmommy! Heel lief ja! Heb je foto's dan madelein? Dat is nou juist wat ik nodig heb haha. Vind de kleur erg mooi, maar weet niet hoe dat op een kamertje staat.
Uhm... Kan volgende week wat foto's maken. Bedje is alleen gister terug naar de winkel gegaan omdat het helemaal vies was ( terwijl we het nieuw uit het plastic haalden). Dus we hebben even geen bedje... Zal vanmiddag een foto maken van het aankleedkussen en maxi cosi. Zo eerst even m'n paardje een knuffel brengen .
Ik vind licht oudroze ook wel mooi. Maar ik zou wel even wachten tot de 16 weken als ik jou was. Ik zie dat je pas 12 weken bent en naar mijn weten kán het zijn dat het geslacht misschien nog afwijkt...
Ik had voor m'n oudste lichtroze van Koeka in combi met stone. Jongste had lichtroze en fuchsia van Koeka. Nu voor de baby een combi van lichtroze en donkergrijs. Wiegdekentje en omslagdoek van de baby zijn van Baby's Only, oudroze. Ook een hele mooie kleur.
Ik denk dat TO een nipt test heeft gedaan, geen enkele echoscopiste doet een gok met 12 weken denk ik. Ik heb geen foto's maar mijn nicht heeft de lichtroze spulletjes gecombineerd met wit, grijs en mint en ik vind het echt schitterend! Ik zelf heb veel van de tea rose gekregen en daar ben ik ook heel blij mee want het is een hele vrolijke en mooie kleur en dat past meer bij mij en het drukke meisje in mijn buik
Hier wat foto's van de waskussen hoes en maxicosi voetenzak, in combi met onze andere kleurtjes. Overige muren zijn wit, wiegje is creme en in een hoek staat een schommelstoel met roze en grijze kussentjes.
Dankjewel! Ik heb inderdaad een nipt test gehad. Ik krijg die reactie hier best vaak merk ik dat ik nog maar niet zo zeker moet zijn, omdat het nog zo vroeg is. Jammer.
Wij hebben de classic lijn van baby's only in roze met deze gordijnen van h&m Product Detail | H&M NL Helaas nog geen foto's. Zoontje moet eerst door naar zijn nieuwe kamer en daar moeten we nog aan beginnen
Ja hier moet zoon ook eerst door haha. Maar wel mooi ook die van h&m! Wist niet dat ze dat ook hadden! Wij kunnen alleen geen gordijnen hangen, maar verder wel leuke dingen!
Hoezo jammer? Ik kan niet weten dat je een Nipt hebt gehad toch? Het zou zonde zijn als dat niet zo was en het uiteindelijk toch een jongen is, vandaar, bedoel er niets geks mee hoor
Nouja, het komt over alsof je het niet zo slim van me vindt dat ik nu al denk te weten wat het is. Terwijl ik dat echt niet zomaar zeg zo vroeg. Dus ik vind het jammer dat je zo snel oordeelt, zonder dat je de voorgeschiedenis weet.
Dat zeg ik nergens en ik oordeel ook helemaal nergens en ik vind het jammer dat je het zo opvat. Zo was het niet bedoeld in ieder geval 😊