hai ik ben dus druk op zoek naar de voor en nadelen van een maxi cosi en römer stoeltje en dan de nummer 1 is dat geloof ik dus die vanaf 9 mnd. dr zijn er zoveel verschillende dat ik alvast want ant snuffelen ben. en dus naar ervaring zoek. dus wie kan me er wat meer voer vertellen. we hebben bijv een grote jongen en heb op verschillende plaatsen gehoord en gelezen dat die van maxi cosi erg smal zijn. we hebben en willen geen iso fix dingen ed. hoop dat ik hier miss wat wijzer word.
wij hebben een Romer als opvolger van de maxicosi, eigenlijk gewoon omdat ze daar lekkerder in zit en omdat hij 60 euro was afgeprijst er zit een extra hoofdsteuntje in die je kan verwijderen als je kindje groter wordt of in jouw geval wat groter is al. ons meisje is 75 cm lang en weegt 9 kilo nu en ze zit er perfect in.
mijn tip neem je kindje mee naar de winkel en ga stoeltjes passen dan zie je snel genoeg welk stoeltje het beste bij jou kindje past, mijn dochter zit beter in de romer dan in de maxi cosi dus de keuze was snel gemaakt succes
Het maakte op het moment dat wij hem kochten niet zo heel veel uit. Toch voor de Romer King Plus gekozen. Ideale stoel. We hebben opzich niet eens een grote man maar een klein ventje en hij zat er ook direct heel goed in. De Romer kwam toen als beste uit de testen...maar het schijnt dat MC en Romer om de beurt er als beste uit komen en dat het dus niet veel verschil maakt. We zijn zeer tevreden over deze stoel! Elmo
Hier hebben we als opvolger van de Maxi Cosi Cabriofix de Maxi Cosi Tobi. We vinden dat Lisanne er goed in zit. Je kunt goed zien of ze goed vast zit. We hebben hem gekocht bij Babydump, daar was ie het scherpst geprijsd.
Mijn zus heeft ook die Tobi maar soms is dat dingetje groen en zit hij echt nog niet strak genoeg hoor! Ik zou daar nooit blindelings op vertrouwen eerlijk gezegd.
hier een römer king plus.daar zat fynn het lekkerste in fynn is vrij smal maar in de toby hing hij. je moet echt passen welkke het beste zit
ok bedankt ben al iets wijzer nu. bij ons meisje hadden we er een van een goede kenis overgenomen maar die is nu echt te oud dat was dus een maxi cosi. maar hoor dus idd veel goede berichten over de romer. en heb dus een waardebon van een autobedrijf ewn ga dus maar ff kijken of ze de romer daar dan hebben en of die bon tegne die tijd dan nog goed is. want hij isn u dan nog wat te klein.
Wij hebben twee keer de maxi cosi tobi. Demi zit er helemaal goed in (is ook een smal kindje). Het indicatortje of ze goed vastzit daar let ik eerlijk gezegd nooit op, ik controleer altijd zelf. Het nadeel vind ik dat de bandjes telkens losser gaan, dus ik moet elke keer controleren of ze niet weer aangetrokken moeten worden. Ideaal vind ik dat de bandjes open blijven staan zodat ik haar er in kan zetten, zonder er op te letten of ik dan nog wel bij de bandjes kan. Ook vind ik het heel fijn dat hij makkelijk in de auto te bevestigen is en snel er weer uit te halen (voor als hij over moet in de auto van oma en opa).
Wij hebben de maxicosi axiss .... Deze stoel kan draaien naar de deuropening ... Echt super makkelijk met haar in en uit doen/halen .. Maar ze past ook nog steeds in de normaal "baby" maxi cosi hihi ... Zit ze heeel soms heen als we weg gaan met ons neefje of nichtje