Ons meisje wil heel graag uit een beker drinken, maar goed dus steeds een knoei boel en een nat truitje en broek Nu zag ik de kiddyboo antiknoei beker en nou vroeg ik me af, werkt dat goed? Is die echt anti knoei? En kunnen ze er makkelijk aan drinken? Die nieuwe van avent is een heel raar ding, moeten ze eerst met hun lip de deksel indrukken en dan pas drinken dat vind ik zo raar zo drinken wik toch ook niet Dus iemand ervaring met de kiddyboo? Bedankt
Ja hier! Ik vind de kiddyboo echt een ideale beker. Echt vele malen beter dan die avent. Ik ben helemaal fan!
Gaat hier al een maand of twee prima! Was eigenlijk van de middelste, maar werd ingepikt door de jongste Bij gooien lekt hij wel, maar met drinken en bij normaal gebruik niet hoor.. Ideaal ding!
Bedankt voor de reacties, ik ga er meteen een bestellen. Ze drinkt nu ook sinds gisteren uit de rietjesbeker ban Nuby, maar wil ze ook leren uit een beker drinken, kan ze opzich wel maar wordt vreselijke puinhoop.....ben benieuwd morgen in huis
Ik heb hem ook...en het is een super beker! Mijn zoontje drinkt hier uit vanaf ongeveer 9 maanden en werkt perfect. Alleen hij is niet helemaal lekvrij dus oppassen als je een volle beker in een tas doet....daar heb ik dan wel eens ervaring mee gehad