Hallo dames, Wij willen binnenkort op zoek gaan naar een (moderne maar betaalbare) babykamer. Weten jullie waar er grote winkels met mooie babykamers bij elkaar zitten zodat we op 1 dag in verschillende winkels kunnen kijken? Wij wonen in omgeving Utrecht, maar in Utrecht, kanaaleiland zijn we al geweest. Alvast bedankt! Laura
almere heeft babydump en grote prenatal bijna naast elkaar zitten...maar weet niet of je dat te ver vind...
Als je het aanbod van een winkel hebt gezien heb je dat van allemaal gezien. De babydump, de babypark, prenatal... het is allemaal een pot nat qua aanbod en merken. Ik zou in 1 winkel gaan kijken en dan op internet zoeken waar die meubels het goedkoopste zijn.
Ik vind vaak dat de winkels hele verschillende meubels hebben staan alleen de filialen zijn wel hetzelfde , dus babypark en babydump verschilt wel maar babydump almere is hetzelfde als babypark schiedam.
Utrecht Kanaleneiland Babydump gardo prenatal Dan zou je door kunnen rijden naar Gouda daar zit babypark
Als je je ooit hebt aangemeld voor de zwangerschapsdoos dan word je helemaal suf gemaild met folders van al die winkels. Zo kun je natuurlijk ook mooi vergelijken. Ik heb intussen geleerd dat het de moeite loont om even wat prijzen op internet te vergelijken.
Baby en tiener superstore in sliedrecht is ook een erg leuke en grote winkel (10.000 vierkante meter) en heeft ook veel leuke kamers staan). In rotterdam zit de baby superstore, dit is eigenlijk zo'n beetje dezelfde als in sliedrecht en in alexandrium rotterdam zit een megastore van prenatal. Deze route hebben wij op 1 dag gedaan en was goed te doen. ook de site van baby en tiener in sliedrecht is erg leuk om te kijken. Babypark vind ik persoonlijk met alles echt belachelijk duur. zeker als je gaat vergelijken op internet. Ik heb daar dan ook nog niks gekocht en ga er waarschijnlijk ook niks kopen ook al is het bij mij om de hoek. Zelfs als je gaat kijken wat je aan benzine kwijt bent als je wat verder weg gaat bespaar je nog een hoop.
De Babypark in Zaanstad is echt heel groot, veel groter dan die babydump en prenatal op kanaaleiland bij elkaar en er zit ook nog een andere kleinere winkel met babykamers tegenover.