hallo dames, zoals jullie weten begint morgen de mama mazzel dagen, wie gaan er flink shoppen! en wat ga je aanschaffen voor je kindje? wij hebben 2 leuke pakje's gezien voor de kleine. en verder wil ik kijken naar een mooi box kleed, en een lakenset. en wat andere kleine dingetjes zoals thermo meter, rompertjes, waskussen hoes etc. het kamertje, en kinderwagen, en badje, hebben we al binnen.
Wilde net ff op de prenatal site kijken, maar die doet het niet... Denk dat ik gewoon ff ga snuffelen.
Voor een vriendin die bijna gaat bevallen namens onze vriendenclub een trip trap stoel. Voor onze eigen kleine uk: lakentjes, hoeslakentjes, aankleedkussen, washandjes en kleertjes. klamboe/sluier voor boven het bedje hebben ze niet in de kleur die ik wil, dus daarvoor moet ik naar de babydump.... Voor de rest heb ik nog veel van onze oudste zoon liggen: wagen, kamertje, badje, enz..
niks heb alles wat ik 'moet' hebben.... en wacht nu op het geslacht zodat we straks eindelijk in kleurtjes kunnen shoppen
Ik ga lange mouw slabbertjes kopen, een korte pyama en een zomerhoes voor onze autostoel. En misschien nog wat kleertjes als ik wat leuks zie.
maxi cosi + voetenzak kinderwagen ( bugaboo) + accesoires Baby bjorn wipper + speeltje avent flessenset avent sterilisator wat verzorgingsdingen ( hydrofielen etc) heb er zin in
Ik ga helemaal los.. en verdeel het denk ik over 2 dagen.. Morgen ga ik de kinderwagen (Maxi Cosi Mura) bestellen, ze hebben me 2 weken geleden al de bestelbon gemaakt, zodat ik morgen niet in de rij hoef aan te sluiten om een medewerker te pakken te krijgen.. Verder ga ik morgen voor een babyphoon van Philips.. Ik moet alle kleine dingen nog halen zoals, lakentjes, badje, aankleedkussen, hydorfiele luiers, boxkleed enz.. Dus ik kan me helemaal laten gaan..
jaaah niets is leuker dan shoppen voor je kleintje of kindje dat er al is! ik wens iedereen heel veel plezier de komende dagen! de pakjes die we gaan kopen zijn unisex,maar niet saai! we weten niet wat het wordt.. @ amigo, slim dat je de wagen al op de bon hebt staan, scheelt een heel gedoe met deze dagen. terwijl ik dit zit te typen trappelt ons kleintje vrolijk in het rond! zal ook wel zin hebben om te shoppen...haha!
20% korting bij prenatal... Maar is dat gewoon de komende dagen, of alleen vanavond? word er op de prenatal site niet echt duidelijk van...?
Bij gratis en aanbiedingen is er een onderwerp over de mamamazzeldagen. Volgens mij begint het vanavond en is het t/m zaterdag.
ik ga een buggy halen en verder .... ?.... ik kom vast met meer thuis dan alleen een buggy Ik wordt koopverslaafd als ik bij de prental ben. Al die leuke lieve en schattige babykleding. Shopse !!
ik wilde voor de quinny zapp buggy gaan, maar zelfs met 20 % korting is die bij prenatal nog duurder dan bij bijv. babydump of babypark. Dus daar schiet ik niks mee op. Dus laat je niet afleiden door alleen die 20 % want soms is dat nog niet goedkoop!
Tja, ik ben pas 6 wkn zwanger dus ik denk dat ik me er deze ronde nog niet aan ga wagen. Zullen er voor december nog mama mazzel dagen zijn of is dat maar 1 keer in het jaar?
ik heb een hele lijst met wat ik nog bij prenatal moet halen, dus zaterdag gaan mn man en ik lekker shoppen voor de kleine. we hebben nog wat lakentjes en een dekentje voor de wieg nodig en verder nog wat klein spul. liefs doris