Maxi Cosi Papilion

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door chantal84, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hallo dames,

ik ben een beetje moeilijk en heeeel erg zinnig...

Ik heb mijn zinnen gezet op de Maxi Cosi papillon uit 2008... Maar helaas.. Alle winkels hier in de buurt hebben geen oude modellen meer, logisch ook natuurlijk...

Heeft iemand enig idee of er nog winkels in zijn of haar omgeving zijn die toevallig nog dit model hebben?? Ik heb namelijk het liefst een nieuwe... Een webwinkel is ook prima..

Bekijk bijlage 11242

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik kan mij goed voorstellen dat je daar je zinnen op hebt gezet!! Ik vind die ook geweldig. Vorig jaar, september 2008, hebben wij een maxi cosi gekocht en was deze ook nergens meer verkrijgbaar. Heb gegoogled, maar kon deze nergens meer vinden. Uiteindelijk een nieuw model gekocht en je raad het natuurlijk al: een paar weken later loop ik niets vermoedend de Kids Factory in Breda binnen en daar stond ie! Aangezien ik zag dat jij in Etten-Leur woont zou je kunnen informeren, je weet maar nooit...

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ben een paar weekjes geleden nog in de Kids Factory in Breda geweest, en daar hadden ze hem toen niet meer staan... Ik ben bang dat ik mijn zinnen ergens anders op moet gaan zetten.. Ik vind alleen die kleuren van 2009 zo flets allemaal... Ik houd meer van de felle kleurtjes uit 2008 :p

@ Eline, welke had je nu gekocht dan??

4. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb uiteindelijk een lime groene maxi cosi uitgekocht. Ook een lekkere felle kleur!

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ja die wil ik nu ook hebben, ik had er vorige week nog eentje gezien bij V. asten in Tilburg.. Ga morgen meteen bellen of ze 'm nog hebben...

Deel Deze Pagina