Hallo dames, Zijn er meerdere dames hier die de spullen pas krijgen als ze 37 weken zwanger zijn of later? Hier is het welliswaar onze schuld, het zou volgende maand geleverd worden maar door 1 hele stomme maar belangrijke rekening die niet opgeschoven KAN worden moeten we het een maandje verplaatsen. Maak me nu best wel een beetje zorgen, aangezien het dan geleverd wordt op een moment dat ik al mag bevallen. In principe staat alles binnen 1 dag en zal ze toch de eerste tijd in een wiegje slapen dus kunnen de meubels even goed luchten. Maar ja, heb toch liever dat ze nu 40 weken blijft zitten hahaa.. Nog meer die dit, om welke reden dan ook, hebben of hadden..?
Hier door een fout van de winkel het kamertje pas met 38 weken ontvangen. Was wel even spannend allemaal, maar is toch goedgekomen. (ben met 41+3 bevallen)
Oh wat fijn om te horen dat ik in ieder geval niet de enige ben! Alleen komen ze bij ons alles in 1 keer afleveren.. dus ook de box en de kinderwagen enzo..
ja ik vind het niet erg handig als je naar onze april mama's kijkt was 50%! al bevallen voordat de maand begon, zorg in elk geval dat je de rest (alle verzorgingspullen) en iets om te slapen al wel klaar hebt..
We hebben zowiezo een noodoplossing zeg maar. We kunnen de spullen van mijn schoonzus allemaal lenen, dat staat dan ook de dag van de geboorte al hier. Verder aan de babyuitzet zijn we dan echt al compleet, denk aan kleding en verzorgingsspullen en al die andere dingen. De box is er dan nog niet en de kinderwagen ook niet (nu mogen ze de eerste week ook niet naar buiten toch?) maxicosi zit bij de kinderwagen.. En de babykamer niet zeg maar.. maar we kunnen wel een bedje enzo dus lenen. In principe ben ik 37 weken als ze komen leveren.. Hooguit 37+3 weken..
ik weet niet of je in het ziekenhuis of thuis gaat bevallen, maar wanneer je van het ziekenhuis naar huis moet met je beeb heb je natuurlijk wel een maxicosi nodig..
Niet eens aan gedacht! Wat stom! Ik wil inderdaad in het ziekenhuis bevallen! Ik heb een maxicosi van mijn stiefzoon.. Alleen is die maxicosi 9 jaar oud.. wel maar voor 1 kindje gebruikt en daarna veilig op zolder gezet.. We krijgen een nieuwe maxicosi bij de kinderwagen.. maar die komt dus pas laat. Kan ik die oude nog gebruiken? voor 1 ritje? Hij voldoet verder wel aan de veiligheidseisen alleen is oud..
ik heb me babykamer bij zo`n leuke zaak gekocht waarvan de levertijd van 12 weken ineens 21 weken werd.... ik heb nu wel het ledikantje al maar de commode nog niet, ik heb wel een leencommode nu. dus als ik 41 weken zwanger ben krijg ik me officiele commode... heb een klacht ingedient en ze gaan de commode nu gratis in mekaar zetten als die komt.
probeer je niet al te druk te maken. natuurlijk is het niet leuk, maar in het ergste geval heeft je kindje genoeg aan jullie liefde. een geleend wiegje of bedje voldoet dan bij wijze van spreken al voor de eerste dagen. en 37 weken is nog niet zo'n hele grote ramp. het komt wel goed
jep die zou ik wel even halen (misschien kan je regelen dat je die iets eerder komt halen, die dingen zijn vast beter op voorraad) en je wagen ik mocht al snel lopen omdat onze zoon erg geel was MOEST de papa zelfs naar buiten met hem in de zon gaan lopen.. en ging zelf (al moeilijk lopend) na een week ook met hem naar buiten hoor, heerlijk!
haha ja hoor! ik ben extreem prematuur bevallen (27+6) en nog niets was klaar! we hebben de kamer met familie in orde gemaakt.
Nou als ie aan de veiligheidsen voldoet, moet dat toch geen probleem zijn lijkt me. Je moet wel even navragen of ze nooit een ongeluk daarmee hebben gehad, want dan mag je hem niet meer vervoeren. Teminste dat heb ik altijd begrepen.
Heb je er ook aan gedacht dat sommige meubeltjes beschadigd kunnen zijn wanneer ze geleverd worden? Niet dat je ervanuit moet gaan natuurlijk, maar zo hebben we op de mei-hyves een mama die vandaag haar kamertje binnen kreeg waarvan de kast helemaal gescheurd was.. Gevolg: Paar weken wachten op de nieuwe meubels!
Dat maakt me in principe niet zoveel uit.. Tenminste dat is niet een echte ramp zeg maar, als ik dan in ieder geval maar het grootste gedeelte heb..
Mag ik vragen, is je kleintje nu al thuis? Ik dacht namelijk als je vroeg bevalt je rekening moet houden met dat ze tot de (normale) 37 weken in het ziekenhuis moesten blijven.. Bij normaal herstel.. Klopt dat?
Dank je voor de opbeurende woorden. Zal vast ook allemaal wel goed komen. Zal de kleine meid wijsmaken dat ze zowiezo tot 38 weken moet blijven ziteen haha