ik heb een vraag ik het het iedee om voor ons meisje een echo foto (3D) te gebruiken als/in het geboorte kaartje heeft iemand dit al eerder gezien of zelf over na gedacht ? wat vinden jullie er van ?
Ik vind zelf de 3d echofoto's vaak een beetje...uhm...luguber eruit zien maar dat is mijn persoonlijke mening. als jij het prachtig vind moet je het vooral doen.
Mijn broer heeft 2 keer een geboortekaartje van een 3D echo voor vrienden gemaakt (hij is ontwerper) Wat je kan doen is het op dun doorzichtig plastic lasten afdrukken.
ik zou het op zich wel leuk vinden, maar dan zou ik wel aan de binnenkant een fotootje van je pasgeboren baby'tje zetten ook. Wazig op de achtergrond ofzo..
Luguber? Het is het mooiste wat ik ooit gezien heb; hoe mij prachtige kind eruit ziet! Dat noem je toch niet luguber, sorry hoor!
Ik vind een pasgeboren baby ook prachtig en ik kan me heel goed voorstellen dat je je eigen kind vanaf de dag van de bevruchting prachtig vind maar IK vind baby's op de 3d foto's nog iets buitenaards hebben, luguber is misschien niet het goede woord, maar prachtig vind ik het zeker niet.
Nee daar ben ik mee eens! Ik ga overigens zelf wel een 3d echo laten maken maar als ik echo foto's zie in 3d dan moet ik vaak denken aan een grot of iets buitenaards idd Op bewegende beelden ziet het er vaak heel anders uit dan op een foto... Het zou mijn keuze ook niet zijn denk ik zo'n 3d foto eerder een foto van de pasgeborene...
Wij hebben met 28 weken een 3D/4D echo gehad en op de beelden was gewoon een prachtig mensje te zien, je kon ook al goed zien op wie de baby lijkt. Maar ik mag natuurlijk niet oordelen over mensen die hun nazaat op een buitenaards wezen vinden lijken, dat spijt me.
dat hoeft je niet te spijten hoor! Wij laten expres geen 3d echo doen omdat WIJ dat gewoonweg niet mooi vinden maar als andere het wel mooi vinden is dat toch hartstikke fijn. Ik ben blij dat iedereen zelf de keuze kan maken wat hij/zij doet. Ik vind mijn kleine Roos nu de allermooiste van de hele wereld en ook al vinden andere dat niet (dat zal er dik in zitten omdat iedereen zijn/haar baby de mooiste vind ) dan geeft dat toch niet? als ik haar maar mooi vind