Wanneer 1e schoentjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stefanie83, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie83

    Stefanie83 Bekend lid

    20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje kan sinds kort aan 1 handje lopen. Zou ik nu echte schoenen voor hem moeten kopen of moet ik wachten tot hij helemaal los loopt? Hij draagt nu gewoon nog slofjes, maar dat is voor buiten niet ideaal...
     
  2. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Pas als ie ongeveer 6 weken goed los loopt, worden schoentjes niet meer afgeraden. Voor de voet is het het beste gewoon lekker op blote voeten, maar ja, dat stapt buiten zo moeilijk.
    En dan wel een schoen met flexibele zool.
    Leuk he als ze zo gaan stappen :D
     
  3. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Zelf wacht ik ermee tot ze echt zelfstandig los kan lopen. Nu loopt ze ook op haar slofjes/schoentjes met leren zolen buiten in de tuin (grindtegels). Ik heb niet het idee dat ze er last van heeft. Naar mijn idee heeft ze nu veel meer "grip" als wanneer ze "echte" loopschoentjes met een stugge zool aan heeft.
     
  4. Fransa

    Fransa Niet meer actief

    Wij hebben gewacht tot zoonlief echt goed zefstandig kon lopen. Toen schoentjes gekocht met een behoorlijke flexibele zool. Maar de eerste weken hebben we hem toch zo veel mogelijk op z'n (leren) slofjes laten lopen.
     
  5. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier na weken van oefenen en steeds meer los lopen, loopt ze nu zo'n beetje alles met soms nog kleine stukjes kruipen als ze valt.
    Ik denk dat wij over een week of 6 schoentjes gaan kopen. Hier in huis loopt ze op blote voetjes of leren slofjes. Buiten heeft ze bijna nog niet gelopen en heb haar oude slofjes nog liggen, dan kan ze die straks buiten wel even aflopen.
     

Deel Deze Pagina