Zit er verschil tussen deze stoeltjes, behalve dat de Pearl op de Familyfix past? Welke hebben jullie en ben je er tevreden over?
Wij hebben de Pearl en zijn er erg tevreden over. Ons kindje zit er goed in, de lig/zitstand kan ik instellen tijdens het rijden (ja niet heel verantwoord maar wel handig). Ik vind m ideaal.
Wij hebben de pearl gekocht (staat nog op zolder in de doos) omdat we de familyfix al hadden. Was een makkelijke keus.
Wij hebben beide stoelen. 1 in mijn auto zonder isofix dus de tobi en 1 in onze grote auto met isofix de pearl dus. Ik moet zeggen het zijn twee hele andere stoelen qua zit. In de tobi zit ze veel rechterop maar kan ze ook in de ligstand en in de pearl zit ze iets meer achterover. ik denk dat je gewoon eens moet passen in de winkel, dan kun je zien waar jouw kindje het beste in zit. Ik kan niet zeggen welke stoel ik beter vind want ik vind ze alle twee super. Ze hebben beide een harnassysteem, erg handig. wel denk ik dat de familyfix veiliger is hij zit in ieder geval muurvast in de auto.
Gewoon gaan passen want onze dochter zat heel raar in de Pearl maar heel goed in de Tobi. Dat zal per kindje verschillen. Verder vind ik de Tobi een hele fijne stoel, erg blij mee.
Puntje van aandacht bij de Pearl vind ik dat deze stoel enkel en alleen met de familyfix in een auto die isofix heeft. Je kunt hem dus niet in elke auto gebruiken. Deze stoel heeft geen optie om hem ook met de gordel vast te kunnen maken. Je moet je dus wel bedenken in welke auto ('s) hij gaat komen.