wie weet of er een compact onderstel verkrijgbaar is voor de maxi cosi pebble? Of op welk buggy onderstel deze is te plaatsen? Evt tweedehands. Ik zou t gaan gebruiken om mijn 2 oudsten naar school te brengen maar ik kan de maxi cosi van onze newborn niet zo lang dragen en wil mijn handen ook wat vrij hebben om de kids in de klas te krijgen. Het gaat dus maar om 10 min per dag, niet om te gaan wandelen. In en uit de auto. Ik wil de maxi cosi niet op de grond zetten in de drukke gangen van school. Wie heeft tips?
Je hebt voor de Quinny Zapp buggy adapters waarmee de je Pebble er op kunt klikken. Het verschilt nogal in prijs op de verschillende websites, maar als je op marktplaats zoekt vind je er vast eentje die beter betaalbaar is.
Dankje! Weet iemand of de pebble op beide past? Quinny zapp en quinny zapp extra? Of alleen op de extra?
Als ik de website van Quinny lees, zie ik één adapterset voor de Zapp/Zapp extra. Lijkt me dus dat je beide modellen kunt gebruiken als je de juiste adapters hebt. Anders voor de zekerheid even bellen naar de klantenservice?
Ik heb mijn Pebble op de Babyzen Yoyo (met adapters) gehad op vakantie, om de buggy te vervoeren op het vliegveld. Is een draagzak niet makkelijker? Dan hoef je de buggy en maxi cosi niet steeds uit de auto te halen. Ik gebruik altijd een draagzak als ik de oudste naar school breng, de buggy of kinderwagen vind ik dan veel te onhandig in de gang en klas.
Dankje! Draagzak heb ik maar dan moet de baby weer uit de maxi cosi. Ik zie nu dat de maxi cosi Mila ook past.