Iemand toevallig ook isofix aansluiting onder de gordelaansluiting?

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Brinta, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Hi Allemaal,

Ik heb een nieuw autostoeltje gekocht met isofix. Deze bevestigingspunten zitten alleen onder de autogordelaansluiting (dat ding waar je de gordel in vastklikt). Nu heb ik bij dit stoeltje alsnog de eigen autogordel nodig en kan heel slecht bij de gordelaansluiting komen.
    Heeft nog iemand dit? En hoe heb je dit opgelost?

Alvast bedankt!

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    huh? even denken hoor, dus de iso fix klikbeugel zit onder je gordel ding...
    bij mij als je de achterbank plat klapt zie je de beugel van de isofix goed en kan je iets schuiven met die gordeldingen... wellicht bij jou ook? en anders zou ik even naar de garage rijden, die willen vast wel voor je even kijken.

3. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Bedankt voor je reactie.
    Ik kan inderdaad een beetje schuiven met dat gordelding maar helaas niet genoeg waardoor ik er niet goed bij kom.
    Misschien in de vakantie dan inderdaad even langs de garage rijden, maar had gehoopt dat er een goedkopere optie was haha.

4. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    heb je geen vaste garage voor je onderhoud / apk, anders zouden die toch wel even kosteloos willen kijken toch??

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik heb "helaas" sinds 2 weken een nieuwe auto. Zat hiervoor altijd bij de volkswagen dealer maar ik heb nu een ander merk gekocht.

6. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hmm das jammer ja, maar ik neem aan dat het een vervolgstoel is?
    dan hoef je die er toch niet iedere keer uit te halen net als een maxi cosi?

7. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Klopt, hij hoeft er inderdaad niet meer uit maar ik heb zo'n stoel met een blok aan de voorkant waar de gordel van de auto overheen gaat. Er zitten dus geen riempjes aan de stoel zelf.
    Wel bedankt voor het meedenken!

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Gewoon even blond naar de garage gaan waar je je auto hebt gekocht. Die willen je vast wel even helpen.

Deel Deze Pagina