Waar kun je nou echt de aller leukste knuffels voor kinderen/ baby's kopen!!? Ben benieuwd naar jullie mening/ reactie!!!
Knuffie.com: Happy Horse vind knuffels van Happy Horse zo schattig en lekker zacht, op deze site heel veel keuze uit verschillende dieren/artikelen
Bemoei jij je er eens niet mee... van knuffels kun je er nooit genoeg hebben! Bij babypark heb ik laatst 'even snel' gekeken maar ik vroeg me af waar ze nog meer leuke hebben....
Ooow, die website van Happy Horse word ik heel hebberig van..... Zelf vind ik de knuffels van Jelly Cat www.jellycat.com zoooo leuk!!! Maar beetje duur...
Natuurlijk met lillibit baby en zijn vriendinnetje..... al komen die daar wel snel in een verdomhoekje te staan!
DE allerleukste en unieke knuffels vind ik de knuffels van Sigikids en dan vooral de Beast-serie. Het is een duitse fabrikant, maar er zijn winkels in Nederland die ze verkopen. Check hun website: www.sigikid.de Ze zijn niet alleen bijzonder om te zien, maar ook zeer knuffelbaar en hebben een hoog 'sleep-gehalte' Wij hebben Giorgio Grande Canal en Riki Rokoko, geweldig
Home Happy Horse knuffels en vele andere merken Ook leuk! De favoriet van mijn dochter is dit konijn van Happy Horse. (Hoera hoera hoera! Had gehoopt dat het DE knuf zou worden... gelukt!) Hebben een heel aantal konijnen uit deze serie! Deze is heel zacht, het lijfje is leeg dus heeeel knuffelbaar
vind die van wwf erg mooi, verkochten ze altijd bij v&d en omniversum, zo steun je er ook nog een goed doel mee..
Die is ook zoooo schattig!!! Die wil ik ook hebben voor onze beeb. WWF knuffels hebben ze hier bij de Toys XL.