Nou de vraag zegt het al. ik ben erg benieuwt wanneer jullie kleintjes in de trip trapp stoel gingen. dit ook omdat ik hem van me schoonouders krijg. en die nu toch wel zo iets hebben van wanner willen jullie hem nou. maar naar mijn iedee is me meisje daar nog te klein voor. en volgens de site gebruik je hem ook pas bij 6 maanden.
Wij krijgen ook een tripptrapp van mijn schoonouders, volgende week gaan we 'm halen, maar ik zie 't nog niet gebeuren dat Milan daar over een paar weken al in zit hoor. Hij is nu ong. 5,5 maand, maar wij wachten tot hij zelf erg stevig kan zitten, ik denk met een maand of 7 à 7,5. 6 maanden lijkt mij persoonlijk een beetje vroeg.
Tja zo iets had ik ook al. en aan de ene kant lijkt het me leuk om al aan de tafel te heben staan maar aan de ander kant staat ie ook maar te niksen
Ook hier mogen ze pas in als ze goed zelf kunnen zitten. Dochter met 6 maanden al, maar ze was nog wel erg klein. We hebben er toen een verkleiner voor gekocht, wel duur maar we gebruiken hem nog steeds, ze is nu 1 jaar.
hier willen we er uiteindelijk ook een trip trap bij hebben. we hebben nu nog een stoel met zo'n 'plastic' zachte zitting. Sven kan hier nog zo lekker in onderuit zakken en z'n hoofdje tegen de achterkant leggen. dat kan in de trip trap niet meer, dus we hebben nog geen haast. ik denk dat hij een trip trap krijgt als de tweede toe is aan de kinderstoel, schuiven we door. dus dan is hij ongeveer 20 maanden.
Wij hebben er een babyset bij. En precies met 6 maanden, toen het bijvoeden begon, paste ze erin en kon ze (omdat je hem zo klein kan zetten) er prima in zitten. Nu is ze 13 maanden en kan de babyset eruit. Je gebruikt die dus maar heel kort!
7 maanden voor de babyset valt toch wel mee met kort. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ik dacht dat die minder lang mee zou gaan.
De kleine is nog niet geboren en wij hebben de tripp trapp al staan. Maar dat heeft ook wel iets te maken met ons nichtje van 9 maanden...
Hier vanaf 6 maanden (heel eventjes) De babyset blijft er denk tot het 2e jaar nog wel in. Ze heeft nog alle ruimte ondaks ze groot is.
Ze past nog wel in de babyset hoor! Maar de stoel staat met die beugel zo ver van de tafel. Het is fijner om hem dichter bij de tafel te kunnen schuiven. Vallen de spullen en het eten niet zo gauw op de grond!
Door de babyset bij de TripTrapp kan je kleintje er al vrij vlot goed en stevig in zitten. Onze kleine meid kon er (mede omdat ze groot is voor haar leeftijd) al met 5,5 maand in. Maar... de rest zegt het ook al: alles staat of valt met het feit of je kleintje een beetje fatsoenlijk rechtop kan zitten...
Na het zien van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=XJF7vD9nFrA heb ik besloten geen Tripp Trapp te kopen, omdat ik er erg van geschrokken ben! Dit zal je maar overkomen, zeg!
kimskie: hier schuift de stoel gewoon naar achteren als ze zich afzet van de tafel (op laminaat) pollywol: Hier schuift de met de beugel onder de rand van de tafel en zit dit met haar buik tegen de tafel aan. (ligt er dus aan welke tafel je hebt)
Oebah, wat een naar filmpje. Gek genoeg zit Famke op precies dezelfde manier aan tafel (met de beugel tegen de tafelrand), maar als zij zich afzet schuift de stoel gewoon naar achteren...