Mijn mannetje heeft 2 keer vandaag last gehad van hele donkere harde drolletjes. Bijna zwart,maar meer heeeel donkergroen en aan de binnenkant lichter. Nu krijgt hij sinds een paar dagen granenpap en wat uitgebreidere bijvoeding, dus denk zelf dat het daar aan ligt, maar toch schrok ik ervan. Daarnet kwamen er weer van die harde donkere keutels uit en daarna was het licht en dunner. Zal het waarschijnlijk liggen aan iets wat hij gegeten heeft wat hij waarschijnlijk nog niet zo goed kan velen of zou ik toch ff naar de HA bellen? Hij is verder harstikke vrolijk en rustig aan het spelen, voordat hij die keutels eruit kreeg was hij heel zielig aan het huilen, het zat hem echt dwars en kreeg het er gewoon niet uit . Gister heeft hij ook een stuk minder dan normaal gedronken, kan het misschien daar aan liggen anders? Of het potje groente van gister misschien? Xxx Dnze22
Ik zou het even afwachten, wel even in de gaten houden of hij er zelf geen last van heeft. Het heeft wel te maken met bijvoeding ed dat de darmen daar aan moeten wennen.
ik zou niet meteen de ha of hap gaan bellen. Je geeft zelf al een aantal mogelijkheden aan: verandering voeding en gisteren minder gedronken. Dronk hij vandaag weer beter? Ik zou als hij vandaag weer meer dronk het even aan kijken en hem anders wat meer te drinken geven.
Ja vandaag zoals normaal, hij heeft ook heel erg last van doorkomende tandjes en tsja, hij krijgt nu andere dingen te eten. Hij heeft erna nog 1 gele dunnere luier gehad, denk dat het hem toch ff dwars zat.