Uh... waar zit dat? Ik voel me nu superblond maar ik heb geen idee. Edit. oh laat maar ik weet het al.
Ik heb de Priori (XP), maar ik mis helemaal niks aan de stoel hoor! Prima ding, veilig, fijn in gebruik. Achteraf gezien zou ik precies dezelfde keuze maken. Als ze heel jong zijn heb je er ook een los hoofdsteuntje voor die je bovenaan de gordels kan vasmaken. Die kun je later weer verwijderen, want ik ken ook genoeg stoeltjes (bijv Romer King Plus) waar die hoofdsteun al heel snel alleen maar in de weg gaat zitten als ze groter worden. Maar ik geloof dat de Tobi wat ruimer is en daar geen last van heeft. Dochter heeft de eerste 2 jaar achterwaarts gezeten, en sindsdien pas in de Priori. Ik heb de extra 'luxe' van een Tobi of Rubi nooit gemist. De gordeltjes springen dan wel niet open, maar je kan zo aan de zijkant vastklemmen. Dochter slaapt ook prima in de slaapstand van de Priori, ze zit heerlijk, en kan prima naar buiten kijken.
Wij hebben de Tobi. Verschilt niet veel van de Rubi alleen wat gebruiksgemak. Priori heeft standaard geen hoofdsteun, minder beschermd bij zij aanrijdingen en als je de gordels wilt verstellen dan moet de gehele bekleding eraf... Heb ik me laten vertellen bij baby dump