waar de gordels op de schouders rusten heb je drie gaten waar de gordels doorheen naar 'binnen' kunnen. bij onze stoel zitten de gordels door het onderste gat, maar ik wil deze graag door het bovenste gat. ik heb de bekleding er al af gehad maar ik kan echt niet vinden hoe ik ze kan verzetten. kan iemand me helpen?
oh ik weet nog wel dat wij het boekje er bij moesten pakken! Euh volgens mij kan je ook een gebruiksaanwijzing op internet vinden. Kan je nu niet verder helpen want mn man heeft t gedaan en die is er nu niet....
hier de handleiding: http://www.maxi-cosi.com/media/producthandleidingen/maxicosi/GBA_Priori_SPS_def_v1.pdf
ik heb dus inderdaad de handleiding op de site gelezen maar wordt er niet echt wijzer van. (voel me nu wel heel blond)
Je doet je stoel in ligstand zetten Je krijgt dan een opening waarbij je een klepje los kan halen. Vervolgens kom je daardoor bij de binnenkant van de stoel. Je haalt dan de lussen van de ijzeren haak af en trekt ze door de zitting heen uit de schouderbeschermers. Let wel even op aan welke kant de rode stiksels zitten, op die manier moet je de gordels ook weer terug doen! Schouderbeschermers steek je terug door de opening en vervolgens 1 of 2 gaatjes hoger. Dan stop je daar de gordels weer doorheen. (priegelwerk!!!) Trek dan de gordels weer omlaag via de achterkant en zet ze weer vast aan de ijzeren haak. Klepje weer dicht doen en stoel weer in zitstand! Succes!
Mijn man heeft laatst de gordels hoger gezet, maar vraag me af of hij het wel goed heeft gedaan. Het ene stuk van de gordel gaat door het onderste gaatje, en het 2de stuk door het middelste gaatje.
@ truusdemier: dat klinkt wel heel erg duidelijk en logisch. als mijn dochtertje dadelijk slaapt ga ik eens met je handleiding aan de slag. bedankt allemaal alvast!
Dat lijkt me inderdaad niet echt de bedoeling... Mijn vriend heeft ook de gordels versteld en ik weet dat dat gepaard ging met een hoop bloed, zweet, tranen, getier en gevloek hahahahaha... dus ik waag me er maar niet aan.