maxi cosi priori sps gordels verstellen

Discussie in 'De lounge' gestart door shanai, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    waar de gordels op de schouders rusten heb je drie gaten waar de gordels doorheen naar 'binnen' kunnen. bij onze stoel zitten de gordels door het onderste gat, maar ik wil deze graag door het bovenste gat. ik heb de bekleding er al af gehad maar ik kan echt niet vinden hoe ik ze kan verzetten.
    kan iemand me helpen?

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    oh ik weet nog wel dat wij het boekje er bij moesten pakken! Euh volgens mij kan je ook een gebruiksaanwijzing op internet vinden. Kan je nu niet verder helpen want mn man heeft t gedaan en die is er nu niet....

3. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
  4. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    ik heb dus inderdaad de handleiding op de site gelezen maar wordt er niet echt wijzer van. (voel me nu wel heel blond)

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Je doet je stoel in ligstand zetten

Je krijgt dan een opening waarbij je een klepje los kan halen.
    Vervolgens kom je daardoor bij de binnenkant van de stoel.

Je haalt dan de lussen van de ijzeren haak af en trekt ze door de zitting heen uit de schouderbeschermers. Let wel even op aan welke kant de rode stiksels zitten, op die manier moet je de gordels ook weer terug doen!

Schouderbeschermers steek je terug door de opening en vervolgens 1 of 2 gaatjes hoger.

Dan stop je daar de gordels weer doorheen. (priegelwerk!!!)

Trek dan de gordels weer omlaag via de achterkant en zet ze weer vast aan de ijzeren haak.

Klepje weer dicht doen en stoel weer in zitstand!

Succes!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Mijn man heeft laatst de gordels hoger gezet, maar vraag me af of hij het wel goed heeft gedaan.

Het ene stuk van de gordel gaat door het onderste gaatje, en het 2de stuk door het middelste gaatje.

7. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ truusdemier: dat klinkt wel heel erg duidelijk en logisch. als mijn dochtertje dadelijk slaapt ga ik eens met je handleiding aan de slag.

bedankt allemaal alvast!

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dat lijkt me inderdaad niet echt de bedoeling...

Mijn vriend heeft ook de gordels versteld en ik weet dat dat gepaard ging met een hoop bloed, zweet, tranen, getier en gevloek hahahahaha... dus ik waag me er maar niet aan. :D

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Shanai, is het gelukt?

Deel Deze Pagina