heeft iemand misschien leuke ideetjes voor een kleur op de muren van de babykamer. wij weten niet wat het wordt dus moet voor zowel jongen als meisje kunnen. wij hebben een grenen ( hout) babykamer. ben benieuwd naar jullie ideeen
Ik vind dan zwart of grijs erg mooi. Maar ik weet niet of dat ook bij je meubels past. Maar zwart en grijs kan je met veel jongens en-of meidenkleuren combineren.
inderdaad grijs had ik ook al in gedachten zwart vind ik persoonlijk niet zo mooi en erg donker. grijs is al een optie maar wie weet wat voor mooie ideen er nog meer komen
Ik vind mindgroen ook erg mooi en kan goed voor een jongen en een meisje. Maar dat moet je wel leuk vinden. Of rood. Maar dat vind ik persoonlijk helemaal niets. Maar kan voor een meisje leuk met roze gecombineerd worden en voor een jongen met stoer blauw.
Volgens mij zijn er heel veel kleuren die kunnen! Ecru, geel, grijs, limegroen, taupe, rood, oranje...daar verbind ik allemaal niet direct een geslacht aan hoor! Tis maar net hoe je het combineert!
wij hebben zand kleur,weten ook niet wat het wordt. een witte wieg van ROCKSTAR BABY,daar zit ook rood in verwerkt. een witte commode,waar ik zelf rode accenten in heb verwerkt.
Wij hebben van Flexa de kleuren vergeetmijnietje (lavendelblauwachtig) met bruidssluier (crème kleur) met licht kliklaminaat en grenen meubelen De plinten zijn ral9010 en plafond en schuine wanden wit
Wij hebben alles wit met grijs/zilver....wordt het een meisje kan je altijd nog paars of roze dingen toevoegen oid...en bij een jongen kan je ook nog groen of weet ik veel wat voor kleur.,...tis een mooie basis...wij voegen niets toe, laten alles gewoon wit en grijs en hebben vele zilveren spulletjes....echt heel gaaf vind ik zelf
wij doen 1 muur KNAL oranje en de andere muurtjes zacht geel. Berken laminaat en strakke witte meubeltjes! Gaan morgen eindelijk beginnen..