geboortepost.nl

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marr, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    Hoi hoi, wie heeft er ervaring met het bestellen en versturen van kaartjes via geboortepost.nl? ik ben aan t rondkijken, en komt er op neer dat deze vrij goedkoop zijn.

ik ben bij de drukker geweest, daar kost een kaartje gemiddeld 1.40 maar daar komen nog drukkosten bij van rond de 60 euro, en als je ze in kleur wilt 80 euro.

en als ik het goed begrijp is de prijs bij geboortepost rond de 1.73 inclusief postzegel!

hier een linkje http://www.geboortepost.nl/showinfo/geb ... rtjes.html

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    groetjes!

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik heb ze gebruikt en vond ze erg goed. ik had het kaartje helemaal zelf ontworpen, maar je kunt ook hun ontwerpen gebruiken. service was snel en efficient, kwaliteit van de kaartjes goed. en ideaal dat ze bezorgen, wij wonen niet in nederland dus dat was helemaal ideaal en scheelde veel porto!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben de kaartjes van Malou en Ruben er laten maken. Was super! Alleen hadden we geen proefdruk gedaan :oops:! Kaartjes bleken iets groener dan gedacht ;)! Maar toch super leuk!

Voor deze kleine hebben we ook de kaartjes daar gemaakt. Zowel voor de jongens als meisjes versie de proefdrukjes in huis en ik ben er helemaal blij mee!

Wij hebben trouwens wel gebruik gemaakt van hun ontwerpen zegmaar ;)!

4. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Ik heb zelf gekozen voor www.geboortecollectie.nl. Ook daar kun je zelf ontwikkelde kaarten laten drukken, de prijzen zijn erg unstig en de kwaliteit prima (onze proefdruk iig).

5. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    @bolbuikje

ik heb even gespiekt in je album, heel erg leuke kaartjes zijn dat geweest zeg! modern niet teveel poespas, erg leuk!

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben voor de oudste ook geboortekaartjes bij geboortepost besteld. Echt ideaal, zelf ontworpen en helemaal naar ons idee. Je kunt je adreslijst uploaden en dan verzenden ze je kaartjes direct naar de juiste personen. En vergeleken met andere drukkers/websites zijn ze ook nog eens niet erg duur.

Ben nu bezig om voor de tweede weer iets te ontwerpen bij geboortepost.

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    ze hebben een behoorlijke tijd last (gehad?) van drukproblemen, kleuren zien er gedrukt compleet anders uit dan bedoeld! ik weet niet of het inmiddels is opgelost, maar ik zou zeker een proefdruk aanvragen van de kaart die je wilt! (bij eigen bestanden zijn de kleurverschillen nog een stuk erger dan hun achtergronden)

we hebben voor beide kinderen bij hun laten drukken, 1e keer was prima in orde, 2e keer is nog maar kort geleden en was een grote ramp door de kleurverschillen. en dan heb ik het niet over kleine kleurverschillen, maar echt huidskleur wat geel word, geel wat groen gedrukt word, blauw wat paars werd, etc
    na veel gedoe hebben ze toegegeven dat het probleem bij hun ligt, alleen was een oplossing een paar maanden geleden onmogelijk

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

wij hadden ook wel een proefdruk gedaan, kost maar een paar euro, en dan weet je tenminste zeker dat je goed zit!

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Meiden klopt ;)! We hadden gewoon die proefdruk moeten doen, maar we hadden geen idee waarvoor! Haha! Maar de kaartjes waren dus fel groen eigenlijk juist veel leuker dan wat donkerder groen dat we dachten dat ze zouden zijn!

Marr, Dankje! Zit alleen in het album hier door het inscannen kleurverschil in de voor/achterkant en de binnenkant. De buitenkant is de echte kleur maar de binnenkant is ineens wat geel achtig. Dit komt dus door onze scanner ;)!

Jalea,
    Ik heb toen je topic gelezen idd! Echt schandalig dat het steeds mis ging met de zon die jullie hadden. Tenminste dat hadden jullie toch? Of zit ik nu echt alles door elkaar te halen!

Ik zal even een dingetje in mn album zetten van hoe wij dachten dat het zou zijn ;)! Dan zie je dat het iets groener was dan gedacht maar eigenlijk ben ik er alleen maar blij mee dat het groener was ;)! <- Staat er in ;)!

10. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Wij hebben zaterdag een proefafdruk binnen gekregen van ons zelfontworpen geboortekaartje was er super tevrede over.

Wij gaan ze zeker bij hun bestellen.

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hier ngo een tevreden klant van geboortepost.nl.
    Wij hebben zelf wat inelkaar geknutselt met behulp van hun programma en cliparts. En idd proefdruk vragen is wel handig ja en aan te raden.

Maar hier alleen maar lof voor geboortepost.nl

Deel Deze Pagina