wie heeft dit stoeltje en wat zijn je voor en na delen en je ervaringen er mee? wij zijn aan het rond kijken welke we moeten kopen maar in de winkel kon het meisje ons niet echt vertellen of het nou een aan rader was of niet.. alvast bedankt
Wij hebben m...is de voorloper van de Tobi. Ik vind m helemaal prima; dochter zit er goed in, hij kan ook wat achterover als ze moe is. Geen klachten eigenlijk....
Dit is de maxicosi Priori? die heb ik nl. en bevalt mij prima. Zit een goede ligstand op en mijn zoon zit er prima in. En bevestigen gaat ook makkelijk in de auto. 1 nadeel heeft deze stoel wel, als de riempjes versteld moeten worden (1 gaatje hoger) dan moet je de halve stoel slopen voordat je de riempjes hoger kan doen
Wij hebben de priori XP. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn? Die bevalt in ieder geval goed. Goede standen. Makkelijk met de gordels (ook die schoudergordels is maar 2 min werk!) Zoontje slaapt er ook lekker in bij langere stukken rijden. En kan inmiddels ook goed naar buiten kijken bij het rijden.
Wij hebben ook de Priorifix en bevalt goed! De bekleding is wel moeilijk te verwijderen als je hem wilt wassen, maar dit is goed op te lossen met een extra hoes. Verder scoorde deze stoel, vooral als je hem met isofix gebruikt, heel goed in de testen!
Wij hebben de priorifix en bevalt goed, hij scoorde (in combinatie met isofix,even checken of je auto dit heeft) heel goed in testen. Hoes is wel moeilijk te verwijderen om te wassen. Wel handig om een extra hoes erbij te kopen, die kan je wel makkelijk in de was doen
Prima autostoel die Priori. Wij hebben 'm ook en onze dochter zit er prima in. Wel inderdaad een extra hoes aanschaffen, of zelf 1 maken voor de zomermaanden.