Mijn zoontje is vorige week flink op zijn knie gevallen, helaas krijgt het niet de tijd om goed te genezen, want uk heeft het momenteel zo naar zijn zin buiten, dat hij weleens vergeet zijn voetjes op te tillenHij is er inmiddels al weer 2 keer op gevallen en dus weer open. Ik laat hem nu al in een dunne lange broek lopen, maar dat werkt ook niet. Heeft er iemand ervaring met pleisterspray? En zijn die opnaailapjes voor op een broek nog steeds te koop. en verder iemand tips, want om hem nou binnen te houden tot het genezen is vind ik ook zielig
Pleisterspray zorgt voor een klein laagje over de beschadigde huid. Het lost vanzelf weer op. Zelf ben ik er allergisch voor, dus zou zelf gewoon pleisters gebruiken, moet hij ze wel laten zitten natuurlijk en anders een verbandje met watten zodat je een bumper kan maken. Opnaailapjes zijn nog steeds te koop op de markt of naaiwinkeltje. Succes met je mannetje!
Heel herkenbaar, elke keer als het wondje op dr knie mooi ging genezen, boem viel ze weer, wondje weer open. "gelukkig" werd het daarna een paar dagen slecht weer en heeft ze niet buiten gespeeld en nu is het dus alsnog genezen. Dus sorry, helaa geen tips voor je, afgezien van hopen op slecht weer? hihi