Waar moeten fop/spenen in bewaard worden?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door puzzcat24, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb eens gelezen dat spenen kunnen vergaan met de tijd als je het een bepaalde tijd niet gebruikt
    En omdat ik de spenen voor onze kleine al meer dan een jaar in huis heb en ook buiten de verpakking heb liggen dacht ik aan hoe je het bewaard
    Misschien een beetje laat maar ja ik kan ook nieuwe kopen anders haha
    Wie weet hoe dat zit?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    poeh geen idee ik weet alleen dat ze na het uitkoken in een schoon bakje in de koelkast werden bewaard.

3. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik denk dat het niet uitmaakt als je ze nog niet gebruikt hebt in de winkel zitten ze namelijk ook gewoon in een doosje waar lucht in kan en als ze zouden vergaan zou er wel een houdbaarheidsdatum op staan denk ik zo. Maar idd gebruikte spenen die je hebt uitgekookt kunnen het best droog bewaard worden in een schoon afgesloten bakje in de koelkast .

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Oh ja, de spenen moeten in de koelkast....maar gelijk even doen, we geven pim nu ook bv iot de fles dus ga gelijk de spenen in een bakje doen....slechte mama ben ik toch ook.

Ik heb ook nog (nieuwe) spenen van 2 jaar geleden en die gebruik ik gewoon hoor!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb nog nooi spenen in koelkast bewaard. van mijn kraamhulp gewoon op een schone droge doek op aanrecht met de fles erboven op. kan er niks op de speen komen.

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb bij de spenen van dice zo'n bakje waar de speen inzit zeg maar kun je er weer op klikken als je weggaat bijvoorbeeld
    die zitten er al om als ze haald volgens mij van bibi??

7. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ik kook de spenen uit en ze gaan daarna in het hoesje (spenen van bibi) in de koelkast.

Deel Deze Pagina