Ik heb eens gelezen dat spenen kunnen vergaan met de tijd als je het een bepaalde tijd niet gebruikt En omdat ik de spenen voor onze kleine al meer dan een jaar in huis heb en ook buiten de verpakking heb liggen dacht ik aan hoe je het bewaard Misschien een beetje laat maar ja ik kan ook nieuwe kopen anders haha Wie weet hoe dat zit?
poeh geen idee ik weet alleen dat ze na het uitkoken in een schoon bakje in de koelkast werden bewaard.
Ik denk dat het niet uitmaakt als je ze nog niet gebruikt hebt in de winkel zitten ze namelijk ook gewoon in een doosje waar lucht in kan en als ze zouden vergaan zou er wel een houdbaarheidsdatum op staan denk ik zo. Maar idd gebruikte spenen die je hebt uitgekookt kunnen het best droog bewaard worden in een schoon afgesloten bakje in de koelkast .
Oh ja, de spenen moeten in de koelkast....maar gelijk even doen, we geven pim nu ook bv iot de fles dus ga gelijk de spenen in een bakje doen....slechte mama ben ik toch ook. Ik heb ook nog (nieuwe) spenen van 2 jaar geleden en die gebruik ik gewoon hoor!
heb nog nooi spenen in koelkast bewaard. van mijn kraamhulp gewoon op een schone droge doek op aanrecht met de fles erboven op. kan er niks op de speen komen.
ik heb bij de spenen van dice zo'n bakje waar de speen inzit zeg maar kun je er weer op klikken als je weggaat bijvoorbeeld die zitten er al om als ze haald volgens mij van bibi??