bedoel je de maxi-cosi priori???? dat is de stoel vanaf negen maanden! of de easybase voor de maxi-cosi cabriofix?
De Maxi-Cosi PrioriFix kan zowel met isofix als met behulp van een 3-puntsgordel geinstalleerd worden. Er is geen base voor. Het is een groep1 stoeltje waar je over een jaar pas naar op zoek hoeft...
Weet dat het een groep1 stoeltje is, maar krijg steeds de vraag van mensen wat we voor (grote) cadeaus willen hebben en we zijn eigenlijk al voorzien in alles, aangezien ze dit bedrag toch uit willen geven heb ik liever al een stoeltje dan bijv. een hele hoop kleren en knuffels.. De isofix, is dat gewoon dezelfde base als de easyfix van de cabriofix? Of is dit een andere?
De Priorifix is een stoel met isofix. Het isofixsystheem zit al aan de stoel zelf. Dus je hebt geen losse base. Is gewoon 1 geheel. De isofix base die je gebruikt voor je maxi cosi cabriofix is alleen voor de maxi cosi cabriofix. Maxi-Cosi products - nl-nl
idd de base zit gewoon vast onder de stoel. voor deze stoeltjes hoef je geen base te kopen maar je kan hem zo in de auto zetten! hij heet trouwens de maxi-cosi priori en geen priorifix!!! hhahahahaha snapte hem al niet! je hebt de sps en de xp . de xp is zeg maar de betere priori!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh dat verklaart een hoop. sorry. dacht al !!!! dan weet ik het niet ik heb de maxi-cosi priori xp. is trouwens een perfect ding!
Bedankt voor de reacties. Vond hem al vrij prijzig in vergelijking met de stoeltjes uit groep 0, maar als je geen losse base hoeft te kopen voor de isofix valt het wel mee.
nee de jouwe kan niet op de isofix. Jij hebt de priori xp en die is alleen voor bevestiging met de gordel. Als je de isofix base bedoeld van je mc cabriofix de autostoel 0-9 mnd daar past ie niet op. De priorifix is de enigste priori met isofix systheem.