Joey is gek op zijn "BibaPuzzel", zijn huidige is versleten en ben op zoek naar nieuwe! Ik weet dat er meerdere zijn, maar ze zijn allemaal welkom! Je kon ze kopen bij C1000 maar hier in Utrecht hebben ze niet meer. Wie heeft er eentje liggen of zien liggen in de winkel en wil hem voor mij halen en verzenden? Ik vergoed alle onkosten! Gr Roxanne
Truus is dat die legpuzzel? Volgens mij hebben ze die bij ons nog, ik zal vanmiddag ff kijken voor je
Hier liggen ze. Volgens mij voor 1,50. Kan dat kloppen? Ik wil em voor je halen hoor, geef maar een gil.
Ik doe morgen boodschappen, pb maar als ik em mee moet nemen. Vrijdag lagen er nog een heleboel dus ik denk morgen ook ng wel
Truus ben je al voorzien? Ik vergeet er steeds naar te kijken. Als je nog niets hebt, kijk ik alsnog even voor je.
als het goed is komt er morgen een met de post van sidmick. Maar als je wilt kijken zou het fijn zijn want er zijn verschillende varianten.
maar ik blijf het wel even in de gaten houden hoor Truus, want voor hetzelfde geld liggen ze er binnenkort toch weer. Dus als ik ze zie, neem ik 1 voor je mee