Aangezien we nogal wat dubbel hebben. Gaat deze maxicosi voor een zacht prijsje de deur uit. Hij is van het vorige model, maar is voldoet nog steeds aan de veiligheidsnormen. Rood frame, donkerblauwe bekleding met autootjes e.d Incl rode "slaapzak" lekker warm op frisse dagen. voor 15,- mag je hem komen halen. foto op aanvraag of kom ff kijken. regio rotterdam gouda (ouderkerk aan den ijssel) Stuur maar een mail of pb als je interesse hebt
Met ingebouwde en extra verschoon mat. veel ruimte voor luiers en extra spulletjes. Niet veel gebruikt ivm dubbel. Donker blauw met in een hoekje winnie plaatje. Doe maar een leuk bod. Foto kan ik doorsturen of kom ff langs. regio krimpenerwaard.
Ik heb een foto geplaatst in mijn album. Hij staat daar op z'n kant, maar zo krijg je toch een indruk. Er is 1 drukkertje los zag ik. Maar hij sluit nog wel goed over de bovenkant. er kan dus niets uitvallen. Doe maar een bod, geen idee wat ik hier voor moet vragen. De hoogste bieder voor half jan. mag hem hebben.
Ik heb een foto in mijn album geplaatst. De slaapzak wil ik ook los verkopen, mocht iemand daar interesse in hebben. De maxicosi zonder de slaapzak wil ik voor 10,- verkopen. Zie andere advertentie.
handige rode slaapzak voor in de maxi cosi. helemaal open te ritsen, diverse gleuven voor de gordeltjes. De bovenkant vormt met klitteband een soort mutsje. Erg prettig voor in de winter of frisse voorjaars dagen. Nog in goede staat. niet verschoten. Doe maar een mooi bod. foto staat in mijn album.
Deze mail hoort uiteraard bij de luiertas. waarom hij nou hier naar toe is verplaatst? hmm. maar ja er is dus idd ook nog een winnie the pooh luiertas te koop