Geen isofix in auto, met gordel bevestigen?

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door xxmamaxx2016, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Hay allemaal,

Wij willen graag de maxi cosi in de auto bevestigen met het click en go systeem.. nu hebben wij alleen geen isofix in de auto en zullen we de easy base 2 moeten kopen die je met de gordel kunt vastzetten. Bij prenatal hebben ze deze niet?? Weet iemand of je isofix ook met de gordel kunt vastzetten?

We hebben de pebble maxicosi.. :)

2. tinekuuuh

tinekuuuh Lid

19 apr 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Easyfix is het nieuwe model deze kan met gordel of met isofix..

Bijgevoegde bestanden:

3. xxmamaxx2016

ja die had ik gezien maar helaas past daar de pebble niet op :(

4. tinekuuuh

tinekuuuh Lid

19 apr 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oww ja dat had ik niet gezien.. 🤐 dan blijft idd alleen de easybase 2 over de familyfix kan niet met gordel vast..

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Je bent toch niet afhankelijk van de prenatal?? Ze zijn nog bij diverse (web)winkels te koop en er staan er genoeg op marktplaats. Easybase kan je prima 2e hands kopen. Ze staan er rond 75 euro op. En anders isofix in je auto (laten)zetten. Is niet duur en schijn je zlef te kunnen doen als je een beetje handig bent. In het chassis schijnen al gaten te zitten of moet je er in maken en dan isofix ding met een paar bouten vast. Thats it.

6. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Het hangt van het model van je auto af of dit kan. Dat kan vrij vaak, maar er zijn (oude) auto's waarbij er geen gaten in de auto zitten. Dan is het niet mogelijk.

7. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Overigens hebben wij de maxi-cosi niet vast met een click-and-go systeem, maar gewoon met de gordel. Als je dat een aantal keer hebt gedaan, krijg je er ook handigheid in en gaat het behoorlijk snel. Dan heb je geen basis nodig. ;)

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Die kan je er met een mal inmaken. Mn zwager dit bij zijn 15 jaar oude auto gedaan.

9. xxmamaxx2016

Ik heb alles afgezocht... niet alleen prenatal. Zelfs contact gehad met maxi cosi en niet gek dat ik het niet kan vinden.. de easybase 2 word niet meer geleverd en verkocht. Is een nieuwe voor in de plaats maar daar kan alleen de cabriofix op.

Maar ik moet zeggen nu ik het vaker gedaan heb gaat het best makkelijk :) dus waarschijnlijk laten we het zo.

Bedankt voor de reacties en een fijne jaarswisseling :)

10. xxmamaxx2016

yes! we hebben er toch nog een gevonden :) 2e hands . helemaal blij

Deel Deze Pagina